Sto - Wantveld

Deze muziek gaat bij pas waarschijnlijk werken als ik het nodige genuttigd heb. Moet hem dus nog een keer opnieuw beluisteren....
 
Klinkt lekker de 303 sounds. Het lijkt mij iets meer op een Jam dan op een volledige track.
Thanks, het is inderdaad een opname van een 'jam'.


:) Beetje vroege Acid Junkies feel, live met de beperkingen van een paar doosjes.
Groot fan van de Acid Junkies, dank voor het compliment!


Lekkere minimal stamper. Deze in een donkere tunnel, hoppaa.
... had ik genoteerd voordat ik je eigen beschrijving las, haha. Grappig.
Topidee, warme appeltaart geserveerd in een donkere tunnel! Dank je wel!


Lekkere dikke kick en fijne groove die er daarna onstaat.
Thanks!


Eens dat het wat droog is allemaal. Maar op zich een lekker trackje!
Dank je wel!
 
Klinkt erg lekker
Dank je wel!


Vet. Ben laatste erg fan van een supersimpel laag. Dit is dan ook te gek, is dat gewoon een low tom met effecten?
Thanks!
Het is inderdaad alleen een low tom uit de TR-8 en een filter uit de MX-1.



Het minimale is gaaf. Steeds een geluidje er bij en er af, mooi. De bas liet wat resoneren in de gang hiernaast, dit was de 1e track die dat deed, knap werk:)
Hopelijk geen schade ;), dank je wel!


vanwege de eenvoud briljant. ik denk aan twee danseressen die ik zag toen ik in trance raakte ;) kan heel effectief zijn. Complimenten! Jah! geweldig
Danseressen altijd goed! 8)
Mooi compliment over de eenvoud, dank!



diepe mooie kick, mooie grein geluidje (...), en aha de 303! zwiept mooi mee.

wat ik het grein geluidje noem, werkt sterk in dit nummer, een filter envelope? mooie timbre strike...

de 303 is hier perfekt gebruikt.

exaltatie!

drums, sterk. de hele track sterk, essentieel, niet meer dan noodzakelik is (sja, géen definities geven, VINK!), sterk. sterk.
Kippenvel, heel veel dank! :halleluja
 
Normaal ben ik niet zo van het héle minimale, maar sodekneiters dit staat wel hoor! Er gebeurt precies voldoende, top gedaan!
Ook bij deze reactie kippenvel, heel veel dank! :halleluja


Lekkere minimale acid track.
Dank je wel!



lekker hoor..minimalisme is een kunst die ik zelf nog steeds niet goed versta..ik gooi er toch altijd weer te veel in..haha. je hebt al je X0X doosjes goed gebruikt!
Raar genoeg heb ik altijd het idee dat ik te weinig doe...
Des de dankbaarder ben ik ook na dit soort mooie reacties!
Thanks!


Begin vond ik wel ok, maar had van mij wel iets meer in mogen gebeuren.
Mijn eeuwige strijd :), dank voor je reactie!



Jeuz ik weet nie of het aan mij lag maar alsof het de tocht uit de kozijnen trok
Lekker fris ineens niks klamme krochten, ze zouden dit eens in een sauna op moeten zetten
Dat zweet pas lekker

Top reactie!
Op een rare manier spot on!
Heel veel dank!
 
Al bij al krijg je een stem omdat je zo goed je best gedaan hebt :)
En of ik mijn best gedaan heb! ;)
Thanks!



dit doet me erg denken aan mijn eerste jams met enkel hardware, enkel merk ik zo al dat je fx frisser klinken dan de mijne toen :D
Fris klinken was geen doel! ;)
Dank voor je reactie!



Vette sounds, hij kick er meteen lekker in.
Thanks!


Tof nummertje!
Dit is er zo één van luisteren naar wat er veranderd ipv wat helzelfde is. Met plezier naar geluisterd.
Dank je wel!


Deze muziek gaat bij pas waarschijnlijk werken als ik het nodige genuttigd heb. Moet hem dus nog een keer opnieuw beluisteren....
Je bent niet de eerste die dat zegt... *D
Ben dan ook erg benieuwd naar je tweede reactie!
In ieder geval al bedankt voor deze reactie!



wel aardige sounds maar ook een beetje saai. Sorry
Sorry niet nodig!
Dank voor de moeite van het luisteren en reageren.
 
Klinkt fijn maar ik mis iets... Net een klein dingetje die afwijkt van de standaard acid lijn, een sample, een pad, zoiets. dan is ie af.
 
Ja, omgeving en geliefden samen geven vaak inspiratie. Ik heb op die manier een paar prachtige zomers in Cornwall doorgebracht en een berg muziek gemaakt. Terug naar je nummer... De inspiratie is te merken en ook de rust om weinig te doen, maar toch genoeg. Helaas ben ik niet gecharmeerd van de "kwaak" (sorry, maar kan het niet beter omschrijven). Die is prominent aanwezig en komt nogal brutaal over. Wat meer verlegenheid in dat geluid zou mij een plezier doen...
 
Leuke sounds maar ik vind het 303 lijntje eenvoudigweg te saai, qua noten/ritme. Als dat pakkender was geweest had ik de andere minimale aspecten meer kunnen waarderen.
 
De kick komt wel erg dominant over (moest gelijk het volume serieus naar beneden brengen ;)). Als jam kan ik aannemen dat je er veel plezier hebt aan beleefd (en terecht) maar als afgewerkte track gebeurt er te weinig om het voor mij boeiend te houden. (ben wel niet vertrouwd met het genre ... kan ook daar aan liggen natuurlijk).

:doei:
 
prachtige cleane warme mix. Vroeger heel veel van dit soort platen geluisterd, dus daarom wat uitgekeken op de sounds, maar het klinkt gewoon supergoed hier.
 
Lekkere minimale acid hoor, kan hier prima naar luisteren :okdan:
Zelf had ik er nog een mooie pad onder gezet, of wat sinistere geluiden om het nog iets donkerder te maken.
Mis ook wel wat meer FX, maar dan blijft het niet meer zo minimaal als het nu is
 
Goede sound. Maar idd mist er iets voor mij. Zoals een pad of een lead (arp?) bijvoorbeeld.
 
Back
Top