tragmadat - Das Tweed Frequenz

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.807
Locatie
Nr. 9
Vorig jaar net niet gelukt om iets af te krijgen, nu ook niet ...
dus stuur ik maar weer iets erin!



En dat het u eventueel mogen bekoren

Zelfs!
 
Voor mijn oren wat teveel 'lo-fi' maar wel voldoende gevarieerd. Niet geheel mijn smaak, maar wel creatief gemaakt!
 
niet gelukt om iets af te krijgen, nu ook niet ...
dus stuur ik maar weer iets erin!

ha, nice, die logica moet ik ook meer gaan hanteren.

Mij bekoren deed het zeker!

Mooi sounddesign, alle (drum)sounds elegant, subtiel geprogrammeerd. Beetje muddy totaalmix, maar eigenlijk komt dat de sfeer ten goede. En die sfeer is echt heel goed neergezet. Knap gedaan. Prachtige compositie ook. Ben onder de indruk.
 
Ik vind de sfeer wel erg goed en ook een aantal echt toffe sounds/elementen. Maar het is wat incoherent voor mijn gevoel. Goede basis om iets verder uit te werken!
 
Zo... lekker tripje :mega: ik durf het bijna niet te vragen maar model cycles, ook?? punchy kickjes en chords? Maar mix zit veel laag in.. weinig hats.. maar echt heel tof sfeertje!! :)
 
Dank!

Ik moet zeggen dat ik het erg snel af moest raffelen op het eind en ook een stuk als mix had opgenomen ipv de losse tracks .... dat soort gezeik

@MacGyverGear geen cycles maar een samples ... een merel om precies te zijn , goed gehoord!
 
de ingebokste (...) produktie bevalt me, past hier goed bij; de sounds die gebruikt worden. lekker-stuiterende drums. springerige details.
strenge bouw. de tensie blijft. de minimale distortion of grein, is het meer saturatie? werkt sterk, in het 2e deel b.v.
een gedrenkt nummer. me like!
 
Voordat ik dit draadje (bewust) opende, vroeg ik me af al, wat zou Tragmadat deze keer hebben gemaakt, mooi dat je altijd geheel je eigen ding doet.

Qua track, klinkt lekker, lekker origineel en gaat ook gewoon lekker door. Het blijft interessant om te luisteren. Qua mix, ik vind het eigenlijk wel prima zo. :-)
 
interessant, kan zeker wat low cut gebruiken hier en daar, dat wel.
 
Goeie sfeer en top drummetje. Stukje met flanger effect is top.
 
Wat een ontdekkingstocht!
Onder de indruk van de gelaagdheid, lijkt in eerste instantie simpel, maar er gebeurd ontzettend veel!
Daarbij ook hele mooie subtiele geluiden gebruikt!
Complimenten!
 
Kick en bas ligt er wat dik in waardoor al die mooie geluiden er niet heel goed uit komen. Maar man wat zit hier veel moois in.
 
Ik zou het niet voor elkaar krijgen. Daarvoor denk ik te 'academisch' En dus ben ik soms verwonderd hoe anderen het voor elkaar krijgen.
Dit is zo'n track die je - ik minstens 4 à 5 keer moet luisteren voor je iets zinnig kan zeggen. De eerste keer vond ik het gewoon rommel. Maar na de 5de maal begin je toch dingen te ontdekken die het de moeite waard maken en moet ik toegeven dat er een verhaal inzit dat me op een of andere manier raakt. (ik denk dat omstandigheden waarin je luisterd soms erg bepalend kunnen zijn voor een mening)
 
Back
Top