sadà\exposadà - The Passing Of A Hydrogenenitic Salesman

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
kwam in andere vorm, al in the EYMHE thread voor, maar het is nu een sadà track geworden; vocals (soort van...), en het einde is anders...
verder bloedstollend slecht, hoop ik, zo bloedstollend, dat dit laatste zonnewende was.... Sol Invictus, is niet meer....

listen with your eyes closed;

 
Intrigerend, maar toch een beetje een "bad trip".

een bad trip, mmmmmh, ja! da is het zeker, dank...

dat moet het ook zijn, wellicht wat meer 'gekontroleerd'. werkwijze verandert al. goed, het is en blijft exksploratie. maar merk bij dit ding wel op, ik heb hier iets.
 
Snap ik, maar dat heet Hydrogenetic, niet Hydrogenetitic ;)
ow haha een typische fout, van mij zo'n herhaling....

staat zelfs fout op soundcloud... ga ik aanpassen

titel is dus

The Passing Of A Hydrogenetic Salesman

dank voor de opmerkzaamheid!
 
Hola Vink,

Ja echt eng,er hoort een nare film bij:D
Ik vroeg mij af of je ook muzicale songs maakt.

Groeten van Andreos:)
 
Is best een lange dood trouwens, pijnlijk ook, met veel rancune, well done!

hè hè, thanks!
Wat ben jij goed in het creeëren van enge geluiden man. Ik word er kotsmisselijk van. Missie geslaagd dus, lol :)

haha, dan is ie zéker geslaagd, ik ben niet op de wereld geworpen om te behagen... integendeel..... :D:beard:

@vink is de 'enge-geluiden-man'. :)

ha! ha! yeah!

Deze past zo in een film die ik nooit zou kijken.
Ik denk dat dat een compliment is :)

dat is zeker een kompliment!!!!!!! thnx!
Hola Vink,

Ja echt eng,er hoort een nare film bij:D
Ik vroeg mij af of je ook muzicale songs maakt.

Groeten van Andreos:)

het was wat je onder muzikaal verstaat... maar ik begrijp wat je bedoelt (hierover beneden verder)....

het moet naar zijn, dit nummer... niet behagen, maar verschrompelen, heerlik! :?
Doet ie. Beetje donker, maar wel met veel emotie. Zeker het luisteren waard.

klopt, als je muzikaal bedoelt zoals andreos dat bedoelt, dank overigens, voor dit kompliment.

bij deze track hier is de emotie, het gevoel, de ervaring het 'doel', het enige doel.

de andere nummers waar je op doelt, inderdaad die zou je wellicht beter omschrijven, met heel veel emotie.

ik snap die omschrijving zeker. toch wil ik dat zeker niet verliezen, en hier doe ik het zeker anders, of beter andere aanpak, maar met dezelfde 'diepte aan emoties', of zoiets..

dank!

Sow dit is wel een erg heftig onderdeel van de Rocky-Horror-Show.
Speelt zoals beoogd behoorlijk in op de emotie. Echt een stemmingswisselaar 8D=)8D
Knap gedaan !!

aha! de rocky-horror-show (die je echt eens in een bioskoop moet zien, terwijl er rijst over je heen wordt gegooid, etc....).

aha, hier komt toch de emotie, ja een moeilik woord, want lijkt zo eenvoudig, vanzelfsprekend, en daarmee is het in wezen een zeer onprecies woord, maar je kunt het zeker precies gebruiken, of zoiets...

speeelt zoals beoogd behoorlijk in op de emotie, yeah, dat is zeker hét doel. een stemmingswisselaar, mooi gevonden, en ja, ha! thnx!!


thnx!!
 
haha, dan is ie zéker geslaagd, ik ben niet op de wereld geworpen om te behagen... integendeel.....
Nee, want dan zou er geen harmonie zijn, dank je wel kerel.
 
Back
Top