Club Mayz - Growing In The Dark

Bijna mijn speakers naar gort! Jezus man wat een volume! Ik ken het genre niet (zo goed), maar er kan goed op gedanst worden, dat voel ik wel. Lekker elektronisch, pruim ik wel, maar de (doorgaande disco) beat heb ik eigenlijk wel een keertje gehad.
 
Hmm ja het doet wel een beetje aan Italo denken ja, Ook wel een beetje aan game muziek voor een arcade shietspelletje ala space harrier of iets degelijks. Het hoofdmelodietje is denk ik iets te zeurderig voor mij, maar misschien hoort dat bij het genre :)
 
Dit is niet echt mijn stijl maar het loopt als een trein! Vocalen erop en gaan.
Vind vooral de bas lekker. Zit denk ik wat fm op.
 
Ik luister de track via een koptelefoon en ik merk "de boost" aan m'n kop: het bonkt op een nare manier. Dat kan aan mij liggen, maar meestal duidt dat op artificial enhancement. En qua gebonk kan ik als oud-gabber best wat lijen 😉 Verder ben ik niet thuis in dit genre, maar een catchy vocal erbij en je kan de hitparade in!
 
Waar blijft die Italo disco zanger? Niet helemaal mijn dingetje.
 
Ik zet niet snel muziek zachter , maar dit komt te veel binnen. Wel leuke muziek/lekker nummer, waar ik, "vroeger", veel naar geluisterd heb. De compositie vind ik top, goed gedaan.
 
Geinige track. Hij klinkt niet helemaal zo als ik zou verwachten bij italo, maar toch geinig. :okdan:
 
Ah lekkere 80ties vibe weer! Ik vind deze best lekker hoor. Beetje zang had het compleet gemaakt, maar ja, I know, lastig om daar aan te komen...
 
Ik vind deze leuker dan ik zou (moeten) (willen) toegeven, maar ja Radio Stad Den Haag italo is me met de paplepel ingegoten. Ik hoopte nog wel op superfoute vocals/vocoders :mega:
 
Back
Top