lowieken - How To Survive Pandemics

Tof hoor. Echt een goed liedje en goed gezongen, goeie synth sounds. Vind sommige drum sounds iets te droog, maar dat is gemiereneuk. Top gedaan.
 
Leuk, da's toch het mooie van zo'n orgelwedstrijd: je weet nooit wat de volgende track gaat worden.
Van horrorfilm via de uiteinden van het heelal en boze rauwheid .... naar dit :okdan:

Hahaha.

Tja. Track klopt gewoon. Als ik dit in de Eighties Top40 stond had ik het geloofd.
Het is mij wat te zwaarmoedig, mijn maag draait een kwartslag, maar soundwise "zoals het hoort".
 
Top, leuke plaat. Tof ook om een originele zanglijn te horen. Ik zag al een verwijzing naar Alan Parsons en die volg ik helemaal. Mist wel een beetje power wat mij betreft, de drumpartij zou wat steviger mogen.
 
Deze klinkt heel goed ondanks ik het niet zo voor vocale tracks heb. Het doet me soms een beetje denken aan Future's World Orchestra. Enige opmerking is dat de snare nogal platjes klinkt. Ik denk als je daar een beetje hoog aan EQ-d, het beter in de mix ligt.

:doei:
 
Heeeel goed gedaan :okdan:.

Lekkere luchtige synth-pop. En een goede mix!


Dat, inderdaad.

Ben jij dat op zang?? Die is heel fijn. Als dit correcties bevat, zijn ze goed verborgen gehouden voor mij.

Een tekstueel pareltje kan je dit allerminst noemen.

"Cause you don't care, who you are" / "Then you turned around and looked at me"

... is eigenlijk best wel arrogant :D wat zó haaks staat op de "bescheiden" muziek. Ik moest ervan grijnzen. Het deed dus wel iets :)


Of het muzikaal hoge toppen scheert, durf ik eveneens te betwijfelen.

Dat siert je. Maar is niet nodig, wat mij betreft :okdan:

Had genoteerd: "lijkt een simpel liedje, maar deze zit bijzonder knap in elkaar."
 
Bijzonder goeie muziek duikt hier zo af en toe op zeg! En wat is het lastig kiezen met zoveel stijlen. Dit is echt topwerk. Inderdaad met hier en daar nét iets meer energie erin is het gewoon een hit volgens mij..
 
Mooi zeg. Lekker glad, en daar houd ik eigenlijk wel van. De delay op de vocal mag van mij wel iets minder, of in elk geval niet gedurende de hele track. Ik kan me voorstellen dat het ook heel goed kan klinken bij een droge vocal, in your face.

Zelf vind ik het wel prettig als de sounds wat meer gedefinieerd zijn. Maar dat is eigenlijk een detail bij deze gewoon ontzettend leuke track.
 
Helemaal in orde, super goed gedaan, iets te glad voor mijn oren, maar dat neemt niets weg van de waardering voor dit perfecte stukje pop, voor de productie en voor de zang. Topper!
 
Vocal komt beetje hard binnen qua gevoel met rest van de song. Met wat comping kan je vocal misschien nog wat strakker krijgen. Fijne track. Had langer mogen duren van mij de track.
 
Wat een mooi nummer, fijne vocalen ook. Als opbouwende kritiek: net even wat afwisseling in de drums of synths aanbrengen, dat je af en toe even verrast wordt door iets. Deze ga ik op stemmen!
 
Back
Top