• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Eurorack, diverse modules

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Mondongo

Ingeburgerd
Lid sinds
29 oktober 2013
Berichten
49
Locatie
Amsterdam
Beetje opruimen, wat modules, vooral DIY, zie foto:

Shakmat Modular - Knight's Gallop, veelzijdige trigger module met twee outputs. Zelfbouw van een kitje, werkt uitstekend. 120 Euro
Bastl - Skis, dubbele VCA met decay envelope, combineert goed met de Knight's Gallop voor een verrassende ritme sectie. Zelfbouw van een kitje, werkt uitstekend. 80 Euro
RYO - Aperture, low pass gate met van die dure vactrols erin. Zelfbouw, werkt prima (maar ik kon er niet mee omgaan, snap de deal niet helemaal met low pass gates, zal wel aan mij liggen). 70 Euro
Befaco - Mixer, 4 inputs, twee outputs (een gewone en een omgedraaide). DIY, werkt prima, behalve het ledje. Heeft me niet gestoord, 't rack flikkerde al voldoende als een flipperkast. 40 Euro
Doepfer - Dual Quantizer, maakt rotzooi weer kloppend. Fabrieksbouw, perfecte staat. 100 Euro

Modules komen met schroefjes en handleidingen waar die meegeleverd zijn. Testen/ophalen in Amsterdam, verzendkosten voor de koper tenzij je combineert. 350 voor de boel in een keer, hatsee!


IMG_1507.jpeg
 
Back
Top