Rutger - Planet 106

bij de start dacht ik 'oo ja'
is ok maar kon zeker meer zijn. Ik voel t, je kan t.
 
begint spannend maar daarna blijft het een beetje van hetzelde.
kwa sound zit het goed. maar eerlijk ben ik echt geen fan van dit soort 80's sounds.
Maar zit goed in elkaar.
 
Idd leuk Eighties nummer, had voor mij wel iets spannender mogen zijn.
 
Met de geluiden en mix heb je wrsch die tijd wel te pakken, maar qua compositie vind ik 'm wat saai, het themaatje komt mij te vaak terug. Less is more, maar hier zouden wat extra instrumenten, met variaties op het thema, een meerwaarde aan het nummer hebben gegeven.
 
Swingt wel lekker. Inderdaad back in time, wat voor een soundtrack. Axel F werd ook al genoemd, gaat in die richting. Leuk dat dit soort muziek nog steeds leeft. Bevalt me goed.
 
Je behaalt zeker je doel: ik werd gelijk terug naar de eigthies gecatapulteerd :okdan:. Het klinkt heel proper afgewerkt met een goede mix. Ik mis wel een beetje een echte melodielijn of zo. Vocals zouden ook al kunnen helpen. Maar dat wat je nu al hebt, klinkt heel nice.

:doei:
 
Lekker! De mix klinkt hier perfect (akg headphones dan). Dit vind ik ook gewoon echt weer heel goed in zn soort. Het wordt nog verrekte lastig stemmen met zoveel moois in zoveel verschillende categorieën.
 
Zeker een geslaagde 80's track, met zoals eerder benoemd een soort Axel F sound/melodie. Dat veroorzaakt wel bij mij als luisteraar, dat het daar direct mee vergeleken word. Conclusie is daardoor dat het net niet een top track is, en op dat niveau kan meedoen. Als er iets meer variatie in had gezeten, kwam de track meer tot z'n recht. Al met al is het wel een mooi geheel qua typische 80's geluiden. Ik krijg er wel goede zin van. Dat is eigenlijk belangrijker dan dat de track net dat ene elementje mist.
 
Hier komt wel een 80s gevoel bij langs inderdaad, het heeft niet veel afwisseling echter. er had in het 2e deel nog wel iets van een solo op gekund van een synth.
Helaas was ik iets te snel met het nummer insturen. Heb blind een mp3 uit de map van die track gepakt, denkende dat het de volledige versie was. De uiteindelijke versie heeft nog een extra middenstuk met een heel andere arp melo. Helaas voor mijn inzending, maar je slaat wel de spijker op zijn kop :)
 
Hopelijk bedoel je "alter ego"? Ik zou hier, althans, niet iemand anders de show mee laten stelen..

Want damnn, lekker hoor.

Geslaagde synthwave-track! Uiteindelijk wordt 'ie wat loopy, maar dat hoort ook wel bij het genre. En Outrun gaat hier prrrrima op.

Ik had je verhaal nog niet gelezen bij het beluisteren, en dacht dat je "vet in the scene" zou zitten 8):D
Toch steelt iemand anders hiermee de show.
Produceren en al het andere (netwerken, promoten etc.) ligt voor mij net te ver uit elkaar.
Kwestie van afwegen waar je het meeste plezier uithaalt en waar je beter in bent.
 
Vanaf mijn DT 880 Pro:
Ik herken de 106 presets / sounds. Het klinkt prettig luisterbaar. maar het doet me weinig. Het kabbelt te lang door. Maar mix is prima!!
 
Back
Top