KaeD - Follow Me

Wauw, goeie soundscape zet je hier neer! Heel spannend.

De melodie die er halverwege bij komt haalt dat wel wat weg. Niet die eerie koortjes btw, die zijn vet. Melodie duurt maar kort, dus no biggie. Maar voor mij hoeft 'ie niet. Genoeg spanning.

De kick had inderdaad meer mogen duwen, wat mij betreft.

Ah. Ik lees dat je nul ervaring hebt met mixen. Ok, dan neem ik een extra petje af. :okdan:

Ben je al bekend met de compressor? Anders is dat een hele mooie voor je, om es te checken.
 
Coole FX & Sounds. De kick had idd meer body mogen geven. Het lijkt nu een closed hihat met sublaag. Relaxte PsyTrance stylee.
 
Toffe FX in ieder geval, spannend begin. Vind het jammer dat de kick er niet echt doorkomt, die verdrinkt een beetje in het andere laag geweld. Er blijft dus een klein tikje over die de track voor mij onvoldoende draagt. Vind vooral het FX gebruik en de plaatsing hiervan in de track wel heel tof.
 
Iedereen Bedankt voor de reacties. Ik heb na alle tips nog eens goed geluisterd naar mijn nummer en daar moet id nog het nodige aan verbeteren. Grappig dat je het pas hoort als je erop gewezen word. Super leerzaam zo.
 
ha als dit een eerste inzending is ziet de toekomst er verblindend uit 8)
 
Lekker ritmische experimentele inzending.
Ik denk dat als je de mix verbeterd er hem nog meer kan laten beuken :okdan:
 
Tijd geleden Goa / Psy Trance. De female vocal sample, aan het begin, komt bekend voor. Weet je waar die vandaan komt? Overgang van intro naar Psy wel goed gedaan (1:39). Bas mixtechnisch zit er nog iets fout. Krijg er namelijk jeuk in mijn oren van (persoonlijk kwaaltje).
 
Tijd geleden Goa / Psy Trance. De female vocal sample, aan het begin, komt bekend voor. Weet je waar die vandaan komt? Overgang van intro naar Psy wel goed gedaan (1:39). Bas mixtechnisch zit er nog iets fout. Krijg er namelijk jeuk in mijn oren van (persoonlijk kwaaltje).
Dat vocal sample komt van loopcloud. Ooit opzoek geweest naar wat Psy geluiden daar kwam ik deze tegen. Tsja, sorry voor de mix, is me pas op gaan vallen na de inzending en de tips van iedereen. daar valt id nog veel te halen. langs deze weg iedreen nogmaals bedankt voor alle tip/ opmerkingen.
 
Hallo eerste inzending compagnon, goede eerste inzending! Volgens mij heb je meer dan genoeg feedback om mee aan de slag te gaan. Ben zelf niet een onwijze psytrancer maar je hebt die vibe zeker weten te vinden, ga zo door!
 
Back
Top