e-Gloomy-nations - Within a Dream

Jaaa, fijn dat je deze hebt gekozen.

Prachtig. Mix-technisch ook goed.

Knap werk!

Voor mij is dit "die Fist II-soundtrack". Oud Commodore 64-spelletje. Lijkt eigenlijk helemaal niet op deze compositie, maar de sfeer… man.. elke keer als ik je track aanzet.. Bam, flashback. In a good way. Dank je wel. :)
 
Laatst gewijzigd:
Oh, hoe leuk om te lezen, ook de minder positieve geluiden. Nee, hij zegt niet "what", hij zegt "One", zoals in mijn www.messagefromone.blog :)

Dank jullie wel allemaal!

Love you! :)
 
Hey, dank je wel MonoTron, dit is zeer mooie feedback. Trouwens, de inzendingen van de Ambient Online Compilatie 16 zijn van gang gegaan, misschien willen er een paar van jullie meedoen??
 
Dit is technisch en qua compositie zeker één van je betere werken. Stiekem luister ik de meeste van je tracks, omdat er soms best goede dingen tussen zitten die niet in specifieke genres zijn te plaatsen. Heel experimenteel is het. Meestal vind ik je muziek wel wat te druk, met teveel elementen door elkaar. Het wisselt ook nogal eens van toonsoort ergens tussendoor, waardoor het net iets te experimenteel klinkt voor mij. Alsof er van twee of drie nummers, één gemaakt is. Of dat er net wat teveel loops worden gebruikt uit loop/sample packs. Deze track begeeft zich wat dat betreft op het randje, maar net aan de juiste kant voor mij. Je hebt veel verschillende elementen weten samen te brengen en daar toch een werkend geheel van gemaakt. Het is echt iets voor een dystopische film. Hier ga ik eerlijk gezegd niet dagelijks naar luisteren, door het beklemmende sfeertje van de track. Maar als dat is wat ze bijvoorbeeld met de film proberen te bereiken, dan zou dit er goed bij passen. Met beelden van de nieuwe Dune film bijvoorbeeld.
Trouwens, de inzendingen van de Ambient Online Compilatie 16 zijn van gang gegaan, misschien willen er een paar van jullie meedoen??
Bedankt voor deze gouden tip. Vandaag heb ik twee tracks ingezonden voor deze aankomende compilatie: Pathfinder, en Deep Space. Heb ook al een positieve reactie terug ontvangen van de organisator, dus zeer waarschijnlijk zullen deze tracks meegenomen worden in de release. Ook voor de 17e en opvolgende releases zal ik werken gaan aanleveren. Lijkt mij een zeer mooie kans om de muziek bij een groter publiek aan te bieden. Op Bandcamp lijken de compilaties namelijk aardig wat luisteraars te trekken.
 
Wel knap, je hebt een track gemaakt die me niet direct op de zenuwen werkt :D
 
Haha, lol. Mag ik jullie allen nog eens van harte bedanken. De 14de plaats van de 79 is een hele eer. En gefeliciteerd aan de winnaars, onze Bob heeft 't hem weer gedaan. Proficiat. :)
 
Back
Top