e-Gloomy-nations - Within a Dream

Ik vind dit heel tof. Jouw "normale tracks" kan mijn brein meestal niet volgen. Hier werd ik wel in meegezogen.
 
Hey vriendjes en vriendinnetjes, Arjan, onze Vink heeft me net per telefoon er op attent gemaakt dat de contest een tijdje bezig was. Ik had het niet door. Lol. Dus, ik ben er om te beginnen luisteren en feedbacken. Van feedback gesproken, wat ik tot nu toe gelezen heb, tart al de verbeelding. Prachtig gewoon. Dank jullie wel. En nee, mijn V-synth heb ik enkele jaren geleden verkocht voor 1000 euro. Thnx everone! :)
 
even out of order (....), een reaktie, hier..

pffff, ja! steengoed! zoals al opgemerkt; origineel, heeft zijn eigen tensie, resonantie, etc....

sounds zijn perfekt, (op)bouw elkaar versterkend, een 'kalm' nummer, kalm betekent eigenlik of beter de etymologie; zonnehitte.... dus tijd om te rusten.

dat heeft dit nummer, die spanning.

lekker mooi slepend ritme... ritualistisch... yeah!
 
Grappig die klarinet die steeds over de top gaat. De eerste minuut moest ik aan Mick Karn denken (bestial clusters) betreft de compositie. Ik vind deze stijl erg inspirerend, maar ik mis variatie in de drums / percussie en hier en daar is het te druk. Compositie vind ik bijzonder en ik luister ook altijd naar een nummer zoals dit hoe het zou kunnen klinken als je het met een bezetting speelt, hoe andere muzikanten hier mee omgaan als ze de kans kregen om er zelf een invulling aan te geven op basis van de opname. Dan kan dat heel interessant worden en de dynamiek ten goede komen. Kanshebber mij betreft
 
Track met een unheimisch gevoel moet ik zeggen, wel een track waar weer veel in valt te ontdekken., je maakt je er eigenlijk nooit makkelijk vanaf wat dat betreft.
In het begin door die wat vreemde groove moest ik effe wennen en dacht waar gaat dit naartoe maar naarmate het verder ging werd het steeds interessanter.
Origineel en geen 13 in een dozijn in ieder geval!
 
Wow!!!
Spannende track met veel verschillende geluiden. Bij de tweede keer luisteren vielen me totaal andere dingen op.
Mee eens dat ie rond 4:00 (en rond 5:00) ietsje zachter mag maar verder een zeer interessante track die enorm veel aan toffe sounds/geluiden te bieden heeft.
 
Hey hey, wat ben ik blij om dit allemaal te lezen, dank jullie wel.

Om jullie gelukkig nieuwjaar te wensen en jullie te bedanken voor de steun, heb ik dit topic aangemaakt:


Kom effe goededag zeggen, ajw :)
 
We gaan dit jaar werkelijk alle kanten op met de contest. Weer zo'n bijzonder stuk. Klinkt als een klokje en er gebeurt uiteindelijk zo gruwelijk veel dat ik deze track zeker nog een keer ga beluisteren in een andere setting. Top gedaan!
 
Mooi sfeertje. Ik waande me op een dystopische, vrijwel verlaten aarde terwijl ik door de miezerige regen door de ruïnes liep van wat eens een bruisende stad was
Wij zitten op hetzelfde niveau.
 
We gaan dit jaar werkelijk alle kanten op met de contest. Weer zo'n bijzonder stuk. Klinkt als een klokje en er gebeurt uiteindelijk zo gruwelijk veel dat ik deze track zeker nog een keer ga beluisteren in een andere setting. Top gedaan!
Aaaah, hoe lief man, doet me heel veel deugde om te lezen. Je bent de Wereld waard :)
 
spreekt zeer tot de (en mijn) verbeelding, toffe inzending :okdan:
 
Mooi gedaan hoor. :okdan:
Aparte maar gave slow drums.
en mooie eind pad.
Wat voor sample is die begin percussie trigger geluid?
Mooi :walker:nummer voor op de walkman (telefoon).
Kun je eigen video music clip voorstellen met je eigen ogen.8):okdan:
Gewoon op straat.
 
Hey Googol, dank je wel makker. Maar het zit zo dat ik, sedert ik FL-studio heb geupgrade, dat ik geen enkel van mijn eerdere projecten nog geopend krijg zonder errors.. F*cked up dus. Dus, ik kan niet terug op zoek gaan naar welk triggergeluid je bedoelt. Fijne feedback, thnx! :)
 
Dit is echt een topper voor mij. Bijna akoestische kwaliteiten van de leadsynth, de bas die er rond 0:53 onder komt die je op een hele boeiende plek zet. Het klinkt bijna vals maar toch niet, precies op de rand, maximale spanning, waanzinnig knap.:halleluja
 
Hey, Je hebt weer een bijzondere track neergezet.
Geheel in de Gloomy style met verassende elementen/sounds.
Top gedaan :okdan:
 
Dank jullie allemaal. Jullie feedback doet me veel plezier.

"Precies op het randje"? Dan is mijn missie bijna geslaagd. 50/50 dudes, dank je wel hiervoor! :)
 
Het eerste deel is helemaal niet slecht maar vanaf de tweede helft ben je me verloren, helaas. Ook de bas is te prominent aanwezig en werkt soms storend.

Maar het feit dat je van alle markten thuis bent en een gigantische hoeveelheid inspiratie hebt, wordt hier nog maar eens bewezen :okdan:.

:doei:
 
Back
Top