jserle - geluidsopname voor de CONTEST 2021 . . . . . . . . .Goed te pruimen zonder mixer

Tof dat je alsnog het geheim hebt verklapt :)

Ik had het niet geraden, was er heel benieuwd naar, haha..

Bijzondere podcast, zoals ik 'm jou hoorde noemen.. prima kader om het in te beluisteren.

Een spervuur aan ideeën, met kinderlijk plezier ontdekt. Pittige zit, dat wel, maar daarmee zeg ik niets nieuws. Hoewel ik het ook weer niet erbarmelijk zou noemen. Het had wel iets. (Ook door die kadrering als podcast)

En je hebt een aantal forumleden enthousiast gemaakt, lees ik. Benieuwd naar die remixes! :D
 
Klinkt als de stoelgang van een communistische dictator. Dat is niet perse slecht :kimono:
 
Ik vind dit geen muziek, laat staan experimenteel, of gedurfd, alleen maar mega irritant. Maar fijn dat je er zelf lol aan hebt beleefd,
 
Nou na al die irritaties van iedereen ga ik me maar diep lopen schamen.
Eigenlijk had ik net een nieuw speeltje ontdekt waar ik nogal dol mee was.
Ook heb ik hiervoor uitgebreid omschreven hoe het tot stand kwam.
Maar er is eigenlijk alles mis met compositie en zo meer.
Omdat ik er geen tijd en aandacht aan geschonken heb.
De geluiden zijn volledig auteursrechten vrij door iedereen die er wat ook er mee doen en zelf gemaakt
en ook de manier nu wil na apen.
Maar dan liefst wat welluidender
 
tenzij door een professionele jury met kennis van zaken

gelukkig ben ik de diktator van de kunst, en verdorie mijn vakgebied was kunst (kultuurfilosofie), en ik denk dat je geen kennis van zaken nodig hebt, om bepaalde werken te beoordelen.
(ik kijk dan naar mijn eigen werk; niet mijn muziek, of eigen werk; het werk dat ik heb losgelaten op de wereld, waarbij men ook geen enkele houvast heeft, wel om andere redenen, of misschien dezelfde.. daar is eerder het probleem; je moet de tijd nemen, om het werk te ontdekken, wat er gebeurt, gewoon er in opgaan, en dan kun je zeker alles beoordelen.... pfff, zéer onprecies geformuleerd...)

goed.

het ding zelf, überhaupt. zal ik wat hegel gebruiken?

ik ben dit soort geluidskollages wel gewend, dus dat is al wat makkelikker. hier zitten zeker passages in die er goed werken.

het gaat niet vervelen. mmmh het zwelt, wat goed is..

zelfs in de meest idiote (idioot gebruik in de zin van idioom... eigenzinnig, eigen 'taal'), geluidskollages, kennen nog een soort van konsistentie.
hoe divers ze binnen zichzelf ook kunnen zijn, alle kanten uit kunnen schieten, spatten, vuren.

dus geen regels, voor konsistentie, en die kan intens minimaal zijn.

dit verdient gewoonweg meer uitwerking, zonder kompromis, in wezen om het nog idioter te krijgen.

intrigerend zeker, en soms werkt het erg goed. en soms minder, en merk dat door kleine ingrepen, je er veel meer uit zou kunnen krijgen.

dus, niet de richting; toegankelikker, wellicht in zekere zin ontoegankelliker?? maar de details voor dit soort kollages zijn van intens, immens belang, zaken uitlichten, aanzetten, verduisteren, etc.

in die zin is het soms net té vlak.

maar zeker goed gedaan, dit soort eksperimenten kom je niet dageliks tegen......... dus me like, zeker.

ik ben van de Sound Brut.....
 
Als ik zou weten hoe je moet stemmen had je mijn stem zeker gehad! Helemaal te gek dit!

Edit: je hebt mijn stem!
 
Back
Top