Batspinda - cRonAcid

Sluit mij aan bij de anderen: mooie sfeer, goede beats :okdan: De afwisseling vind ik eenerzijds goed, anderzijds heb ik bijna het gevoel je had er ook twee aparte tracks van kunnen maken.
 
Er is nog wel heel wat winst te behalen in de mix, maar sfeertje en arrangement zijn wel erg leuk!
Mee eens! Thanks :)

Altijd goed een 303. Erg gaaf. Met name gedeelte op 1:50. Goeie mix ook!
Bedankt man! :okdan:

Vind het een vette track. Lengte stoor ik me niet aan. Misschien is dat mijn dj oor die er wel om mee kan gaan.
Goed om te horen! Leuke reactie :mega:

oo wat zat ik te denken 'wat braaf wat braaf' en dan gelukkig trek je een vat open rond dikke 2 minuut en go
Hij moet wel een 'beetje' over z'n nek gaan, eh!


Nogmaals bedankt voor alle reacties! Leuk om te horen :halleluja
 
Het blijven lekkere sounds uit de xox doosjes, origineel of niet. Fijne track. Mooie sfeer en spanning. Niet mijn stijl maar ik trek het goed!
 
Ik vind de vrij kale productie heel lekker. Alles heeft z’n plek. De 303-patroontjes hadden voor mij wat meer afwisseling mogen hebben, maar overall echt mooi gedaan.
 
Ik vind hem eigenlijk wel lekker. Dat laatste stuk waar het wat rustiger wordt is echt prachtig. Ik ben benieuwd hoe dat zou klinken als je de acid elementen eruit zou laten. Verder is de track inderdaad wat lang en uitgesponnen, maar niet tot het punt waar het vervelend wordt.
 
Vette track! Wisselt mooi af. Niks te lang, ik hou hier van. Mensen zijn al die stuitershit gewend. Ik als ouwe Detroit rit kan hier wel van genieten. Mijn stem heb je!
 
de 303 zou iets meer presence mogen hebben naar mijn mening.
die beats zijn inderdaad top, zoals velen voor mij hebben aangegeven!
heb mij niet geërgerd aan de duur van het nummer, met plezier uitgeluisterd.
 
Back
Top