Batspinda - cRonAcid

Acid is altijd ++. Hier kan je prima 8D en herkauwend op gaan! Meerlaagse 303 lijnen + oude Juno synth. Die break detuned synthstyle dig ik erg! Vind je melodielijn soms moeilijk te begrijpen, maar het is interessant qua variatie, idem je 808 patterns. Props!
 
Van mij mocht het wat beknopter maar kan het zeker waarderen.
Genoeg variatie in ieder geval. Zitten gave en minder gave stukjes in. Vanaf ongeveer 6:00 tot eind vind ik het meest geslaagd. :okdan:
 
Inderdaad lekkere acid en een interessante compositie. Na 6 minuten begint het echt lekker te gellen allemaal, daarvoor is het wellicht wat fragmentarisch
 
Goede 808 beats!
Vind het heel erg AFX achtig. Wat het dan ook weer minder uniek maakt.
Erg mooie combi acid en ambient.
 
Uhh, hier moet ik nog even over nadenken, zitten zeker leuke elementen in. Dit genre is niet mijn kop of thee, toch te volle 8 minuten geluisterd.
 
leuke track (acid meets lounge?). voor mij is het nummer te lang raak op een gegeven moment de aandacht kwijt. Maar zeker goed gedaan zitten er goede stukken in.
 
Interessante drumpatterns, ik vind het een nogal groot verschil tussen de energieke stukken en de meer rustige delen, waar ik het meeste fan van ben. Wat heb je gebruikt voor de acid? tb-03?
 
Wat mij positief opvalt is de waarachtig lekkere beat, maar duurde mij ietsje te lang om toch te blijven boeien...
 
Mooie intro chords zowel qua sounds als de progressie! Fijne plaat om te luisteren, acid zit er lekker in. Eerste deel (tot ca 2:30) is misschien wat aan de lange kant, of je blijft net te lang in de intro chords hangen misschien. Fijn verder verloop van je track, ik stoor me niet zo aan de totale lengte.
 
Ben niet een hele grote acid fan maar je track was vanaf het begin intrigerend vond ik.
Mooie balans tussen opbouw en rust en dan weer een nieuwe variatie.
Je programmeert de 303 lekker en vooral die dubbele lijn vanaf 3.00 vond ik top.
Bij elkaar een geslaagde track en hier gaat een stem naartoe!
 
Af en toe kan ik 'm niet helemaal volgen maar er gebeurt een boel en een boel leuks!
Het lijkt ergens ook wel een compilatie van drie losse tracks qua melodie/toonsoort, kan aan mij liggen...
Al met al plezierig beluisterd!
 
Beetje lang, je zou eigenlijk nog een radio-edit moeten maken. Op de één of andere manier blijf ik de combinatie 303 (is het een echte?) en 808 (zelfde vraag) prachtig vinden. Kan er verder niet zoveel over zeggen. Vraag me wel af of die distorted 303 niet wat meer in your face moet zijn? Beetje zoals Fatboy Slim of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?
 
Back
Top