Geomasonic - Lower Vibrations

WowYo, cool gedaan zo met die vocal. Klinkt vet. Als een intro voor een opening van een thunderdome festival.
Een interessante selectie van beat en sounds. Gaaf gedaan.
 
Doet me denken aan iets… zou t future sound of london kunnen zijn??
Knap
 
Begint bruut spannend. Op een paar momenten zelfs effe kippenvel, damn. Mix-technisch ook sterk.

Zou zó'n vette opener zijn van een live-set.

Momentum bij deze vasthouden is wel een uitdaging. Ben je bij mij een heel eind mee gekomen. Gelukkig hield je de break in de vierde minuut kort, hield de spanning er nog net in. Maar die break had voor mij niet gehoeven. Of het einde kunnen zijn - zoals de track nu ook eindigt..? Dus introductie van de pads, op de rem, en klaar?


Doet me denken aan iets… zou t future sound of london kunnen zijn??

't Deed mij denken aan Orbital's "Satan". Die oude versie (blijkt de "Industry Standard"-versie te heten.. wist ik niet..)
 
Laatst gewijzigd:
Man wat een gave track is dit. Misschien wel mijn favoriet tot nu toe en ik heb toch al ruim drie kwart geluisterd. Brengt mij ook een beetje terug naar de jaren 90 en dan denk ik aan Front 242, Skinny Puppy en Frontline assembly. Ik heb altijd die sound willen maken, maar het is er nooit van gekomen en/of nooit gelukt. Jou wel blijkbaar. Petje af hoor!
 
Hele sfeervolle geluiden, blijft doorontwikkelen. Blijft spannend. Goed gemixt. Heel mooi gemaakt.:okdan:
Ik vind de break dat ritme juist heel fijn, eens even geen 4-on-the-floor.
 
Back
Top