Seva Randeep - Christmas Greetings

Binnen en buiten deze contest kom je dit genre best wel vaak tegen en jouw track doet niet onder voor al die andere. Maar voor mij klinkt het allemaal wat te vlak en heeft te weinig muzikale verrassingen. Geluidstechnisch allemaal wel OK.
 
Niet slecht gemaakt, maar helaas. Afgaande op jouw track Dream Frontiers denk ik ook dat chill/ambient muziek je veel beter ligt. :)
 
Het mooie van trance, alhoewel het inderdaad vaak op elkaar lijkt, vind ik de melodieën, het bombastische (op klassieke muziek leunend), de supergepolijste sound. Dat zit allemaal niet in jouw nummer. Maar goed, ik zeg hier niets dat denk ik niet al gezegd is :D.
 
Klinkt allemaal wel leuk en happy hoor, no problemo. En de lengte is voor dit stukje ook okay.
 
Ik keek ontzettend uit naar jouw inzending en verwachtte zo'n meeslepende, hypnotische ambient track. Met deze mindset moet ik bekennen dat de verrassing groot was. De pad zit wel mooi in het stereobeeld maar voor het overige kan ik er eigenlijk niet zoveel over zeggen (no pun intended). Op het einde van het jaar terug een inzending van een mooi klankschilderij waar je zo goed in bent, insturen ;) .

:doei:
 
Deze muziek is wat te blij voor me, zeker om iets over half acht in de ochtend met een bak koffie voor m'n neus :). Ik hoor op bepaalde momenten wel heel erg mooie akkoorden voorbij komen. Een beetje out of character voor deze track. Daar zou ik nog wel eens een hele track vol mee willen horen.
 
Vind het toch wel een sympatiek nummertje met super cheesy vibes, leuk gemaakt.
 
Vanaf mijn DT 880 Pro:

Vind het braaf en voorzichtig klinken. Vind je gefilterde crash wel lekker klinken.
 
Ha ha ha wat een reacties. Nu snap ik waarom ik jarengeleden gestopt ben met dance/trance :-) Ambient ligt mij ook beter :-)

Veel beter! Ik heb een paar tracks van je in enkele Spotify-lijsten staan. Die zijn echt heel mooi :okdan: . Ik snap daardoor niks van deze track =(.
 
Hahaha ik reageer meestal eerst zonder de andere reacties te lezen, maar tijdens het naar beneden scrollen viel mijn oog al een paar keer op het woord trance, dus ik zal proberen iets anders te zeggen ;)

Voor mij persoonlijk is dit veel te happy happy joy joy, maar dat was wslk ook je intentie, dus dat is dan goed gelukt.
Ik mis wel wat diepgang in je sound, het klinkt wat vlak zeg maar.

En natuurlijk de beste muzikale wensen voor 2022!
 
Back
Top