Seva Randeep - Christmas Greetings

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Tegenwoordig maak ik Ambient, maar ik ben ooit begonnen met Psytrance en gewone trance. Voor deze wedstrijd heb ik een heel oud projectje afgemaakt. Of eigenlijk opnieuw gemaakt. Heb er meteen een kersttintje aan gegeven.

 
Trance is totaal niet mijn genre. Voor mij klinkt het allemaal een beetje hetzelfde. Qua productie mag het wel dikker van mij.
 
Ik hou best van Trance, ook al is het vooral een stijl waar ik vroeger naar luisterde. Echter vind ik deze iets te simpel klinken, ik mis filter automation en de beat is ietwat statisch. Ik denk dat een recentere ambient track van jou bij mij beter in de smaak was gevallen, wat ik daarvan heb gehoord zijn die ontzettend goed. Wel een leuk einde trouwens met het kersttintje.
 
Ah jammer, die 1e paar noten/klanken spraken me aan, totdat die bass direct (te voorspelbaar) naar beneden ging. Die bassline hebben we collectief denk ik nou wel net iets te vaak gehoord, mij kan dat in ieder geval niet meer zo boeien en dan ben ik daardoor gelijk ook wel afgeleid met de rest van de track (en die eind vocal 8D). Dus sorry, not my cup of tea.
 
Ik heb echt hele mooie ambient van je gehoord op spotify onlangs, maar met deze inzeding win je mijn stem niet. Complimenten voor je ambient nogmaals zoals 'La Rentree' Dat is ontroerend mooi.
 
Lekker deuntje! Zit naar mijn idee prima in mekaar. Mijn oren begrijpen de door jou gemaakte keuzes :beard:
 
Ha, nog van 't zelfde! :) Sympathieke track :biertje:

Net iets te lief voor mij, maar ey, dat heb je dan.

Los daarvan, denk dat het geheel nog wat stuwender kan zijn in de mix. Sidechain-compressie is je vriend.
 
Laatst gewijzigd:
Het klinkt alsof je alle clichés in 1 nummer wilde gooien..dumdum-dum basje, supersaw leadje, opbouwtje, breakje, pff..
 
de grote voorspelbaarheid, ik herhaal in wezen de reakties, maakt deze track gewoon te vlak.

het begint sterkt, totdat eigenlik alles op gang komt. je kunt uit klichees best een bizonder nummer maken, er zijn geen regels, in die zin, maar wel Eisen, of dé Eis..
paar keer geluisterd, of ik niets iets mis, ik mis gewoon iets, het pakt me -helaas- niet.
 
Ha ha ha wat een reacties. Nu snap ik waarom ik jarengeleden gestopt ben met dance/trance :-) Ambient ligt mij ook beter :-)
 
Ach yo, jij bent Jeroen en bent als persoon al een stem waard. Ik vond het mooi, niet de mooiste, maar mooi ende lieflijk. Prettig Nieuwjaar man!
 
ik vind die kersttoets te luid in de mix, randje pijn aan mijn oren. Nog iemand SASH! ?
:D
EQUADOR
 
Back
Top