KAOSKAOS - All in My Head

Vind 'm ritmisch net iets te lomp. Denk dat 'ie wat vloeiender kan, zonder dat gevoel te verliezen van "sterf lekker".

Sound en sfeer zijn heel goed gedaan. En goed in de mix.

"It's all in my head" / "I wish you were dead". Jaaahaa. Was een mooie Kerst zo.

stuck in my head

Ja man. Eén van de "oorwormen" in deze contest. Fuck. Goeie tekst om in je hoofd mee rond te lopen lol
 
Laatst gewijzigd:
Tjow, begint grungy, dat is altijd goed.
Vanaf 2'00" mag er wel een volgende beat/percussie laag opkomen, het blijft te statisch. Lomp is prima, maar mist variatie, waardoor het 1 loop trick pony is.
Op 2'08" komt als variatie die squeaky synth erin, maar vind hem uit de toon. Dat vernaggelt de nare sfeer.
Verder coole rauwkost!
 
maak geen muziek om vrienden mee te maken
Jouw muziek en de beperkte grenzen van mijn mentale muzikale beperkingen zullen niet snel vrienden worden inderdaad :). Voor mij is muziek iets dat me moet raken. En raken kan zowel positief als negatief zijn. Als ik een track niet begrijp, gaat ie me ook niet raken. Sorry.
 
ik versta er totaal niks van en dat is jammer. of toch, it's all in my head & wish u were dead, maar ik zou denken dat er meer tekst was.
ok ok, na 3 minuten dus versta ik 't - nu ik herluister versta ik 't wel :)
Is dat een keuze? Ik had de stem wat meer uitgelift verwacht.
Ben ondertussen rond op de contest, je track was de laatste die ik op de lijst had staan. Wat een sterk jaar, 2021!
 
De vocal is fantastisch :okdan:
Track is ook orgineel.
Als je de mix nog even oppoetst en een paar variaties met percussions en sounds dan heb je een knaller.
 
Tjow, begint grungy, dat is altijd goed.
sexy

De vocal is fantastisch
hoor ik niet zo vaak;)

Is dat een keuze
yes

Stella Blomqvist
Ik kijk weinig series maar neem t als compliment , merci

Als ik een track niet begrijp, gaat ie me ook niet raken. Sorry.
wees gezegend


Verde kan je naast Dive gaan staan...
merci

Gave melodieën en lekkere sounds.
Deze track weet mij echt te pakken.
xxx merci

Ja man. Eén van de "oorwormen" in deze contest. Fuck. Goeie tekst om in je hoofd mee rond te lopen lol
merci .... ik liep er ook een tijdje meer rond .... over een bepaald persoon
 
Ik hoor je, maar wat zeg je? ; - )
Geeft me een Skinny Puppy stemming, dus stem.
 
Back
Top