KAOSKAOS - All in My Head

Track zelf lekker rauw, vinnik prima te pruimen. Mix heb ik wat twijfels over de volumes, persoonlijk vind ik eea niet helemaal in belans, sommige dingen teveel op de achtergrond (zang bv) en andere teveel op de voorgrond (met name die lead synth die er vanaf het begin inzit is continue in your face), maar overall een prima track.
 
Weer eens wat anders, vind het wel wat saai worden op een gegeven moment. Beetje afwisseling was welkom want de basis is top
 
lekker rauw en stampen. mijn meiden gingen helemaal los.
stem had er bij gekund. beste een duitser :) best cool
 
Mooie ruige synth sound, maar de rest hoor ik nauwelijks, dus idd snel saai. Ik onthoud mij meestal van commentaar op de mix, want dat vind ik een persoonlijke kwestie, maar deze keer wel: het nummer zou een stuk opknappen door een goede mix die alles beter in balans brengt.
 
Nice, percussie zou iets meer stereo mogen, los daarvan, very nice. :okdan:
 
Zo, dat ben je toch mooi weer even kwijt. Alles maar opkroppen is niet goed voor je :D
Ik kan er niet zoveel mee verder, maar het past allemaal bij en in elkaar.
Het trage tempo maakt het wel extra bombastisch.
 
Ik hou wel van dit soort duistere dingen. Ik vind het jammer dat de mix een beetje scheef is. Een break of iets dergelijks had het nog een beter liedje gemaakt denk ik. Stem is te gek (maar te zacht).
 
Back
Top