e-Gloomy-nations
Gepokt en gemazeld
Leuk, New Wave-achtig, maar heel variërend was ie niet. Ik heb wel genoten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja precies, een goeie pakkende oneliner en nog een keer een professionele produktie er overheen en dan kan het zeker wat worden met een toffe clip erbij.Als de voice meer body heeft, de lengte net 2 minuten en de tekst blijft hangen met een one liner is dit een hit.
ik had enkel dit soort reacties verwacht, dus niks mis mee, met die mening.Ik kan er werkelijk niets mee.
Dat synth lijntje had ik na 3 herhalingen wel gehoord en dat franse gelul kon ik al helemaal niet pruimen.
Sorry dat je mijn meest negatieve comment tot nu toe ontvangt, maar ik moet eerlijk blijven.
Wel zat ik steeds te wachten op een snoeiharde kick die maar niet kwam...
Ik was een groot fan van dit genre, maar deze klinkt er wel naar, maar mist toch nog wat. Die ene noot die er qua timing net naast komt past wat mij betreft niet. Maar goed, zoveel mensen zoveel meningen.
Vocals mogen inderdaad wel iets naar voren treden. De hoge noten van de sequence lijken wel een beetje ontstemt te staan. Ik had vroeger een Roland System 101 aan een CSQ600 sequencer gekoppeld en die vertoonde af en toe deze dissonantie. Dan moest ik de sequencer even kalibreren en dan was het opnieuw in orde. Is het echter de bedoeling, dan moet je mijn gezwets maar gewoon links leggen.
![]()