RFB - MAX: Theme from Abu Dhabi

Dank allen voor het luisteren en jullie positieve feedback! Ik ga een nadenken over hoe een genadeloze remix er uit kan zien!
 
Deze had ik stiekem bij het uploaden al even beluisterd. Ik heb wat gemengde gevoelens bij deze track. De beat heeft duidelijk een ondergeschikte rol in de mix, terwijl hij wel probeert om nadrukkelijk aanwezig te zijn. Dat schuurt. En schuren kan prima zijn, maar hier trek ik het niet zo goed. Van het melodische had ik eerlijk gezegd meer verwacht. Ik heb andere tracks van je gehoord waarvan ik echt diep onder de indruk was. Dat gebeurt hier helaas niet.

Net als @sKeLeTvM was ik ook aan het wachten op de piano. Die kwam er gelukkig wel.

Ik maak doorgaans veel langzamer, filmische ambient tracks…
En dat zijn de tracks waar ik een ontzettend grote fan van ben :).
 
wat bent u vroeg op op zaterdag Dr. ! Dank voor je eerlijke feedback. Dat waardeer ik zeer. De rustiger, sferische stukken (flink productief geweest dit jaar) staan op mijn (eerste) album dat nu gemasterd wordt. .... en ik zie ook dat me dat beter ligt. Godzijdank heb ik met de piano - voor jou - iets kunnen redden!
 
Lekker die drums. Mooie progressie en melodieën. Algeheel een fijne vibe, uptempo maar toch dromerig met wat idm achtige invloeden.
 
Dank allen voor het luisteren en jullie mooie woorden! Ik maak vandaag de luistersessie af en kan dan gaan stemmen. Hele klus, maar leuk! Altijd fijn om van de kritieken te leren, maar ook van andermans kritieken op andere tracks. Fijne zondag! RFB
 
Vet!
 
Zo, het zit erop. Alles geluisterd en iets van willen zeggen. Mooie dingen gehoord. Ik denk soms dat als bepaalde SF composers bij elkaar zouden kruipen, er hele mooie dingen zouden ontstaan! Ik heb 22 sterren uitgedeeld, aan de tracks die er voor mij echt uitsprongen. Dank allemaal alvast voor het luisteren naar mijn inzending en de vele goede suggesties en mooie woorden!

Binnenkort op Spotify e.d. mijn eerste album. Daarop enkele tracks die in enigerlei vorm al in de SF contest geweest zijn. Hope you'll like it!
 

Attachments

  • Artwork CUD.jpg
    Artwork CUD.jpg
    100 KB · Bekeken: 107
Back
Top