Tierelantijn - Rocket

De nodige potten en pannen gebruikt? Lekker ritme, mis hier en daar een beetje een drummetje.
 
Zeer originele geluiden, maar alles bijelkaar een beetje een rariteitenkabinet van sounds. Het lijkt alsof die belangrijker zijn dan de gehele muzikale structuur... Maar er zitten best wel leuke momenten in, dus dat vergoelijkt veel.
 
Orgineel is het zeker.
Soundwise wat in de mix aanpassen zodat het niet al te pijn doet aan de oren op hoger volume.
Lekker bezig zeg ik :okdan:
 
Ik vind er een aantal hele toffe elementen in zitten. In het geheel werkt het nog niet helemaal, maar het volgens mij nog een beetje werk in stoppen om er een geheel van te maken. Ook de mix verdient nog wat aandacht.
@Othar verwoordt exact wat ik ervan vind...
 
Wel grappig nummer. Die kalimba heeft wel een beetje veel energie, als het ware, ik denk dat die wel iets beter in de mix kan. verder lekker kabbelnummer :)
 
Ik las al het woord "eigenwijs". Dat is ook wat ik voel bij deze inzending. Heeft deels ook wel te maken met de losse timing. Die had van mij wel iets strakker gemogen.
 
Leuke eigenzinnige inzending! Veel nieuwe sounds & patterns! :)

Ben het met de meesten eens dat de kalimba wat hard staat. Qua mix tips zou ik wat meer warmte adviseren, bijv. aanduwen via tube compressor. Dan komt het wat meer samen en wordt het smeuiger.
 
Back
Top