Tierelantijn - Rocket

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
758
Locatie
Utrecht
Gebruikte instrumenten: Moog Grandmother, Eurorack, o.a. Dreadbox nostalgia, Elektrische gitaar (les paul kloon) en kalimba (microfoon opname), Roland TR6S op drums, bewerkt met eurorack, o.a. moog filter en Ritual electronics miasma. Veel dingen gedubbeld.

Mijn artiesten naam voor dit project is Gibberish, maar dat doet er niet toe... Veel plezier en kijk uit naar de inzendingen!

 
Happy vibe, leuke track. De kalimba wel nogal luid in vergelijking met de rest (die eruit springt is de kalimba toch?)
 
oef nog eens een nummer onder de 6 min...
Cool gedaan, er zijn nog zeker een aantal werkpuntjes, vooral mixing dan, maar er is zeker potentieel!
 
Ik vind er een aantal hele toffe elementen in zitten. In het geheel werkt het nog niet helemaal, maar het volgens mij nog een beetje werk in stoppen om er een geheel van te maken. Ook de mix verdient nog wat aandacht.
 
Mooie maar brutale track! Love it. Heel vette geluiden, lekker eigenwijs inderdaad!

Deze op de dansvloer, graag! :okdan:

Ben ook wel heel benieuwd naar concrete problemen die mensen ervaren

De belsounds mogen van mij zachter, halen in mijn beleving de mix uit balans. Geldt eigenlijk ook voor de overige bliepjes en ondersteunende sounds.

Weet je.. misschien beter andersom: de bassdrum en bassline effe goed omhoog gooien, qua volume. Die dragen nu de track niet, en dat horen ze te doen. Neem ik aan. That's it, misschien. Proberen waard.
 
Ik ben rond qua inzendingen en had gehoopt het iets makkelijker te krijgen op het eind
Wat is dit nou?
Het klinkt een beetje hol en neuzig maar verder gewoon poepielekker!
 
Ja, mooi hoor, maar bepaalde belgeluiden waren wel erg luid en scherp. Een beetje meer aandacht besteden aan te eq'n. Mooie track, prettig eindejaar. Stem :)
 
dacht al even inspired door d bowie :)
die distortie op bepaalde dingen is mjam
 
Back
Top