Tierelantijn - Rocket

Tierelantijn

Stamgast
Gebruikte instrumenten: Moog Grandmother, Eurorack, o.a. Dreadbox nostalgia, Elektrische gitaar (les paul kloon) en kalimba (microfoon opname), Roland TR6S op drums, bewerkt met eurorack, o.a. moog filter en Ritual electronics miasma. Veel dingen gedubbeld.

Mijn artiesten naam voor dit project is Gibberish, maar dat doet er niet toe... Veel plezier en kijk uit naar de inzendingen!

jandojando

schelpdier
Happy vibe, leuke track. De kalimba wel nogal luid in vergelijking met de rest (die eruit springt is de kalimba toch?)

The Big Ear

Ouwe rot
oef nog eens een nummer onder de 6 min...
Cool gedaan, er zijn nog zeker een aantal werkpuntjes, vooral mixing dan, maar er is zeker potentieel!

ohtar

Stamgast
Ik vind er een aantal hele toffe elementen in zitten. In het geheel werkt het nog niet helemaal, maar het volgens mij nog een beetje werk in stoppen om er een geheel van te maken. Ook de mix verdient nog wat aandacht.

Tierelantijn

Stamgast
Bedankt voor de complimenten. Eerder in de discussie hoorde ik wat mensen zeggen dat de mix nog niet goed is. Ben ook wel heel benieuwd naar concrete problemen die mensen ervaren

stoter

Ouwe rot
Mooie maar brutale track! Love it. Heel vette geluiden, lekker eigenwijs inderdaad!

Deze op de dansvloer, graag! :okdan:

Ben ook wel heel benieuwd naar concrete problemen die mensen ervaren

De belsounds mogen van mij zachter, halen in mijn beleving de mix uit balans. Geldt eigenlijk ook voor de overige bliepjes en ondersteunende sounds.

Weet je.. misschien beter andersom: de bassdrum en bassline effe goed omhoog gooien, qua volume. Die dragen nu de track niet, en dat horen ze te doen. Neem ik aan. That's it, misschien. Proberen waard.

tragmadat

vioo eh 'l
Ik ben rond qua inzendingen en had gehoopt het iets makkelijker te krijgen op het eind
Wat is dit nou?
Het klinkt een beetje hol en neuzig maar verder gewoon poepielekker!

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Ja, mooi hoor, maar bepaalde belgeluiden waren wel erg luid en scherp. Een beetje meer aandacht besteden aan te eq'n. Mooie track, prettig eindejaar. Stem :)