axa - cypher

Mooi gedaan zeg! 70's/80's-synthsound goed weten te raken :okdan:

De drums die erbij kwamen waren een fijne verrassing!

Gitaar ook goed gespeeld, maar staat nu nog wel te hard. En wat schel in de EQ's..?

Belletje op de eerste tel maakt het ook wat schellig.

Maar overall sterk gedaan. Heel spannend en gewoon goed.
 
Klaus Schulze, Pink Floyd, Berlin School. Wow dacht ik, daar hou ik wel van, dus dat wordt vast een goeie.

Was ook zo. Geweldig dit!
 
Erg leuk stuk en mooi hoe alles in elkaar overloopt en hoe het je meesleept in de track!

Wel vind ik het soms erg druk, dit komt niet door de sounds maar meer een mix-dingetje denk ik.

Wederom leuke inzending en mooie atmosfeer :)
 
Leuk liedje. Mooi gespeeld dat gitaargedeelte. Misschien was de mix misschien iets beter geweest als je in plaats van akoestische gitaar, elektrisch had gebruikt maar tegelijkertijd krijgt het nummer hierdoor wel karakter.
 
Mooi dat gitaartje, zeker stemmig! Zou verder wel iets meer mogen gebeuren van me. Sfeer is goed.
 
Hij is lekker, maar ik blijf ook op een bepaalde honger zitten. Dit is typisch zo'n track die groter en groter moet worden. Zo eentje waar in de laatste 30 seconden alles uit de kast wordt gehaald. Ik verwacht ook een chord change van 1 naar 5 maj waarbij op dat moment de hele track opengaat en het timide deel achter ons wordt gelaten.

Gitaar zit iets te hard in de mix.

EDIT: na het posten zie je altijd de twee meest recente reacties. Ik zie nu dat ik niet de enige ben die op die wisseling zit te wachten :D.
 
Er zitten wel echt goed met elkaar werkende elementen in deze track. Maar ergens voel het als of het een heel lange intro blijft en 'iets' niet van de grond komt hier. Vindt het moeilijk te zeggen wat!
 
Back
Top