axa - cypher

axa

Sample free musician
Lid sinds
11 december 2007
Berichten
228
Locatie
Hoek van Holland
When Klaus Schulze meets Pink Floyed.
Slow berlin school met guitar solo
 
Oi, deze sounds zijn lekker. Ook wat JMJ sfeer! De gitaar staat mooi in het midden. Ik had graag een break gehoord en wat meer lage akkoorden, maar dat is mijn smaak. Verder zeker kunstig, wat inderdaad prima langer had gekund. 👍
 
Mooie track zeg!:okdan: Super die gitaar.
De mix zou nog wel wat beter kunnen denk ik, ik mis wat laag en de synths en gitaar zitten elkaar iets in de weg, zo lijkt het.
 
Mooie sounds hoor :) Echt een mooi stemmig stukje, en dan nog een fijn stukje gitaar. Het blijft wel een beetje hangen in 1 ding, ik denk dat het best leuk geweest zou zijn als het nog even naar een ander akkoord of iets dergelijks moduleert.
 
Mix is een beetje nasaal, gitaar hangt laag in het stereobeeld, timing ook niet altijd strak. Ik wacht ook op die bevrijdende chord change die niet komt.
Was dat goed en de gitaar electrisch, dan kwam het in de buurt van Gilmoure. Nu akoestisch had ik meer lucht en dynamiek verwacht. Qua idee dus zeer goed, qua uitvoering iets minder.
 
Jammer van de clipping maar heerlijke sounds. Lekker dromen.
De gitaar zit er goed in. Smaakt erg goed
 
Lijkt een beetje op Klaus Schulze Totdat de drums en gitaar in vallen. die overigens lekker klinken.:okdan:
 
Ik mis hier een beetje wat ritme wisselingen/verassingen. Verder leuk gedaan hoor.
 
kabbelt heerlijk weg, vind de gitaar qua tonen niet altijd passen (maar dat is altijd persoonlijk), maar ... goed gedaan leuke track
 
Heel lekker opgebouwd. Sfeertje is ook top. Tot nu toe voor mij een van de lekkerste tracks die ik heb gehoord (en ik ben op ca 1/3e nu), had wel wat langer mogen duren nog met een akkoorden wisseling, dan was het qua compositie helemaal af. :okdan:
 
Je omschrijving klopt als een bus. De gitaar klinkt een beetje los van de rest naar mijn gevoel maar dat is een mixdingetje...
 
Mooie soundscapes en pad sounds, ook een mooi arpje en heerlijke gitaarsound. Het drone geluidje op de achtergrond had er voor mij niet in gehoeven. Ook van mij had ie wel iets langer mogen zijn en de gitaar had nog iets meer op de voorgrond gebracht kunnen worden in de mix.
 
Lekker spacen, fijne geluiden komen voorbij. Ik mis wel wat spanning en variatie. Het kabbelt rustig voort, op zich nix mis mee, maar daardoor blijft het wel een beetje achtergrond muziek.
 
Back
Top