RD-Productions - Power Down

Doet me denken aan oude video games. Iets te cheesy voor mijn smaak. Wel leuk gedaan
 
Haha, op het eerste gehoor een wat simpele track maar vergis je niet want tegelijk ontzettend catchy en lekker!
Dit lijkt me nou echt zo'n track die aan kracht wint en steeds soepeler je oren inglijdt naarmate je 'm vaker hoort en er een glimlach op je gezicht verschijnt als ie begint.
Dit zou heel goed een begintune van een wekelijks terugkerend radioprogramma kunnen zijn, goed gedaan!:okdan:
 
Ritme drijft lekker, belooft leuk te zijn, maar komt net niet los. Ik mis een duidelijke melodie, soms afwezig soms te zacht. Of zang natuurlijk:)
 
Hell yeah, Ed Starink on speed!

Fijn liedje, en de productie dik in orde, wauw! :okdan:

Niks meer aan doen, hier is een scene voor, daar lekker droppen. Mijn eerste gedachte was in elk geval "Ah! Slay Radio, nice.."
 
Dank voor alle commentaren! De mix vond ik nog best lastig, eerste keer ooit dat ik een nummer heb gemaakt waar gitaar in zit (ingespeeld door een vriend van me, credit where credit's due). Maar dat maakt het geluid wel een stuk voller, als die track uit staaat mis je het wel echt...
 
Leuk man.. beetje geinspireerd door Take on me denk ik, en wellicht ook jaren 80 game muziek. Ik ben er voor iig!
 
Leuk die "ruige" gitaar erdoorheen. ID lijkt een beetje op take on me in game style. lekker nummertje hoor
 
Leuk en goed nagemaakt enzo, maar om er wat bij te voelen mist het iets.
Miesschien dat gevoel van een 80's jeugdfilmserie
 
zit goed in elkaar kwa arrangement en sounds. alleen de mix kan wel beter. zoals bv de drums en low end.
maar tof gedaan.
 
Ik dacht bij het begin ook meteen aan Aha, vanwege het drummetje. Daarna gaat hij inderdaad over in typisch Game melodietje.
Grappig nummer.
 
Back
Top