Dnomyar - Naar de zon

Prachtige track. Het lijkt wel geïnspireerd door "Delius" van Kate Bush. Een zelfde dromerige vibe. Mooi!
 
Mooi! Geluid en harmonie spreekt me erg aan. Hihat (na de tel) kan misschien nog een tikkeltje gehumanised worden.
Leuke afwisseling op 2.11.
 
Het idee is er al zeker. Maar ik mis toch wel wat: af en toe een aanvulling met een zachte pad, een eenvoudige melodie over het voornamelijk ritmische werk. Je kan er dus nog wel wat aan sleutelen.

Maar de ingetogen sfeer luistert lekker weg.

:doei:
 
Wow, super-specifiek, maar.. Final Fantasy VIII. [/flashback]

Fijne muziek. Op een subtiele manier heel complex.

Goed gedaan, mooie productie! Geluiden heel bedachtzaam gekozen. Zo klinkt het in elk geval :)

Heel sfeervol, en houdt de aandacht vast.
 
Mooie verzorgde track. Ik hoor Kate Bush..... Voor mij een van de betere inzendingen dit jaar. Stem, zonder meer.
 
Gaaf. Mix is van een hoog niveau, het liedje ligt lekker in het gehoor en het is ook nog eens origineel.
 
Klinkt voor mij als een track die goed zou passen in een Japanse RPG. Dit zou je goed kunnen toepassen bij een tropische of bosrijke setting, waarbij je meer op verkenning bent en geen gevechten plaatsvinden. Of als je lekker door de menu's aan het bladeren bent, om de outfits en statistieken van de karakters te bewerken. Misschien zou je er nog een vrouwelijke choir sound bij kunnen maken als extra laag. Een soort van Enya-achtige "hmmmmm" humming sound bedoel ik.

Dit springt er qua vrolijkheid ook tussenuit bij alle overige inzendingen.
 
Ik vind hem heel erg mooi. Goede sounds die uitstekend combineren. Verrassende harmonieën ook. Die sound, staccato-achtig gespeeld is duidelijk het ding van je track. Pas alleen op dat je dat sterke punt niet uitmelkt. Misschien had er nog een stuk in het midden gekund met langgerekte sounds, of even een andere richting om dan weer terug te komen met het sterke punt van deze track.

Het slot had wat creatiever gekund ;).
 
Mooie compositie. Ik vind de IDM-achitge drums heel goed werken als soort antagonisme op de mooie melodieën. Het einde had voor mij nog wat meer fulminant kunnen zijn, maar zeker alles behalve slecht zoals het nu is.
 
Er waren zoveel mooie inzendingen, dat het nog heel wat wikken en wegen kostte om favorieten te kiezen. Mijn criteria: originaliteit, geraakt worden en overtuigingskracht. Dat leverde de volgende top vijf op:
1 - sK3LeTvM - INSYA (ft KFO)
2 - Dnomyar - Naar de zon
3 - Seyor - Trouble
4 - tragmadat - Das Tweed Frequenz
5 - lowieken - How To Survive Pandemics
 
Back
Top