Dnomyar - Naar de zon

Nooit gedacht dat je zoveel kan weglaten en toch zoveel kan overhouden
Dit is pas minmal, en mooi!
 
Mooi stukje electronica!

Het doet me wat denken aan Ochre waar ik vroeger weleens naar luisterde.
 
Knap, origineel en interessant. De spanning is helemaal ok. Ik heb ervan genoten. En het is mooi. Dat laatste is ook altijd meegenomen bij de uiteindelijke beoordeling. Top
 
Ik vind dit echt heel mooi gecomponeerd! Ik vind hem persoonlijk helemaal niet zo " happy". Door de sus akkoorden krijgt hij juist iets ongrijpbaars. Het blijft een beetje in niemandsland zweven, wat ik juist prettig vind.. Mooie sounds gekozen. Heel fijn!
 
Ik voel me niet vaak aangesproken door heel rustige muziek als de jouwe maar ik voel deze wel. Volgens mij door de originele, spaarzame maar mooi geplaatste percussie.
 
Mooi Hoor :okdan:
Rustige opbouw.
Beetje een kruising tussen jazz en easy-lisning.
Mooi voor in een documentaire.:okdan:
 
Heel muzikaal, sterke melodie met onverwachte momenten van stilte. Het hoofdgeluid ben ik niet weg van, maar het werkt wel min of meer. Moest aan Murikami soundtracks denken, maar dan met glitch beat.
 
Yeah, knap gemaakt hoor.
Ik heb geboeid zitten luisteren naar de track.
Net even anders dan anders. Super!
 
Ja, heel erg fijn om naar te luisteren. En anders dan al het andere hier. Dat open karakter spreekt me erg aan. En afgezien van dat ene rateltje op links dat te hard staat, vind ik die percussie geluidjes dwars door het stereospectrum het erg goed doen. Hoort bij de top 3 wat mij betreft.
 
interessant genoeg om de sporen te vragen... Ik wil hier wel eens een poging tot dub van maken :D
 
Grappig als je hier naar luistert krijg je zin in een kop koffie, lekker chill dus.
 
Back
Top