Dnomyar - Naar de zon

Kan iets nu nog positiever klinken als dit :-) Erg mooi... damm de track gaat lekker open op 1.06, aparte zijsprong op 2.11
 
Ik moest even denken en toen wist ik het, Kit Watkins en dat is een compliment! Mooi verzorgd, maar iets meer afwisseling was welkom geweest, mss... Voor een "eindoordeel" ga ik 'm nog een keer beluisteren.
 
Klinkt fijn! Fijn nummer, en iets wat ik zelf waarschijnlijk nooit zal (kunnen) maken omdat mijn brein zo simpelweg niet werkt, en daarom juist zo leuk :)
 
Heerlijk stuk muziek! Een van de betere werken tot nu. knap gedaan. het doet me aan Kettel denken.
 
Aparte track in positieve zin, ook qua melodie en harmonie. Leuke details in het ritme.
Alleen het "pizzicato string" achtige hoofdgeluid spreekt me niet zo aan en dat is toch wel een dingetje.
 
Prima track, past wel bij iets visueels, een animatie bijvoorbeeld, leuk gedaan! :okdan:
 
Ik betrapte mezelf erop dat ik tijdens het luisteren iets anders ben gaan doen en vervolgens niet meer luisterde. Helaas kon je mij er niet mee boeien.
 
Dank voor alle reacties, m'n nummers zijn meestal geschreven met als doel dat er iemand over heen gaat zingen of rappen dus vaak meer een idee qua melodieën. Dus idd op zich zelf vaak minimaal en simpel.
 
Huh, wat vet, joh! Die glitches, bubbeltjes, rolls en de fijne synths. Te gek! Eerste track waar ik echt even op moest reageren. En dat zijweggetje op 2:11 ook, veeet!

Wat zijn je inspiraties? Of heb jij (en anderen) aanraders in dezelfde richting?
 
🙏🏽 Directe inspiraties zou ik zo 1,2,3 niet kunnen opnoemen, ben wel ooit mega geïnspireerd geraakt door een nummer van Murcof - Una staat op YouTube. Die kan je uitchecken. Krijg daar nog steeds kippenvel van als ik daar naar luister
 
Back
Top