• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Dnomyar - Naar de zon

tragmadat

vioo eh 'l
Nooit gedacht dat je zoveel kan weglaten en toch zoveel kan overhouden
Dit is pas minmal, en mooi!

Geachte

Hout
Knap, origineel en interessant. De spanning is helemaal ok. Ik heb ervan genoten. En het is mooi. Dat laatste is ook altijd meegenomen bij de uiteindelijke beoordeling. Top

ohtar

Stamgast
Ik vind dit echt heel mooi gecomponeerd! Ik vind hem persoonlijk helemaal niet zo " happy". Door de sus akkoorden krijgt hij juist iets ongrijpbaars. Het blijft een beetje in niemandsland zweven, wat ik juist prettig vind.. Mooie sounds gekozen. Heel fijn!

Googol

Ouwe rot
Mooi Hoor :okdan:
Rustige opbouw.
Beetje een kruising tussen jazz en easy-lisning.
Mooi voor in een documentaire.:okdan:

Tierelantijn

Nieuwkomer
Heel muzikaal, sterke melodie met onverwachte momenten van stilte. Het hoofdgeluid ben ik niet weg van, maar het werkt wel min of meer. Moest aan Murikami soundtracks denken, maar dan met glitch beat.

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Yeah, knap gemaakt hoor.
Ik heb geboeid zitten luisteren naar de track.
Net even anders dan anders. Super!

Mrdrbobo

harmoneus
Ja, heel erg fijn om naar te luisteren. En anders dan al het andere hier. Dat open karakter spreekt me erg aan. En afgezien van dat ene rateltje op links dat te hard staat, vind ik die percussie geluidjes dwars door het stereospectrum het erg goed doen. Hoort bij de top 3 wat mij betreft.

Synthurion

Ouwe rot
Grappig als je hier naar luistert krijg je zin in een kop koffie, lekker chill dus.