Droomsfeer - Pathfinder

Jean Claude die ondersteboven in spagaat op zijn pink rustend een dutje doet
Ik kreeg zelfs een beetje kippedijtjes!
 
Mooie track. Toffe sounds. Ik snap die JCVD vergelijking wel. In de spagaat, op een berg zijn kata's aan het oefenen met ondergaande zon op de achtergrond!
 
Het belletjes percusieve repeterende thema vind ik erg goed, maar wordt door de harde string geluiden overstemd. Daardoor wordt het inderdaad meer new age en dat is toch een genre waarbij ik mij niet helemaal happy voel om het vriendelijk te zeggen. Het geheel klinkt voor mij te spacy, onnatuurlijk. Maar het percusieve thema vind ik wel erg goed
 
Prachtige track met mooie sounds, echt een klassieke synthtrack vind ik.
Ik zie van Damme niet echt op een berg allerlei trappen en splits doen maar eerder iemand rondjes draaiend in z'n spacestation zich afvragend waarom op die blauwe bol er zo'n hoop drukte is?
Zou ook een prima muziekje zijn bij een ontspanningssessie bijv.
 
Heerlijk stukje muziek, hier droom je zo lekker op weg. Zit top in elkaar deze komt zeker in mijn favorietenlijst.
 
Heldere mix, mooie tapijten! Droomt zacht en lekker weg. Toch zat ik te wachten op iets laags. Een subtiele bas. Maar dat ben ik :)
 
wat er groeit rond 1min 28 is me wat veel in de mix rond 2,50 ng n keer, doet me aan de jp8 denken, geen fan van.
verder knap knap
 
Golvend fluweel.

Heel mooi.

Heerlijk om in te verdwijnen.

Op speakers geen last van, maar op de hoofdtelefoon leken hier een daar wat frequenties schel, te botsen.. veel interacties, dan ontstaan er altijd een paar "staande golven", maar die kan je er uithalen met EQ.
 
Er schoot me nog wat te binnen. Deze track heeft iets weg van muziek die in Cities: Skylines zit. Kan zo onder zo'n city builder game.
 
Heerlijk sfeertje! Je doet je naam eer aan :okdan: Niet heel veel elementen, niet heel veel variatie en het blijft toch lekker klinken en aangenaam te luisteren.

Leuke omschrijving ook, alhoewel ik bij Jean Claude van Damme wel wat meer cheesy muziek zou verwachten :D

Op toch iets te noemen: Ik had uiteindelijk wel een lage toon, een bass of iets dergelijk verwacht, of Jean Claude die een lage OoooOOoHhhHhhMMMmmmmMMMmmmmMMM doet op de berg.
 
Ja, heb Jean-Claude nog zijn oefeningen zien doen, ondanks dat de zon al onder ging.
Toffe atmosfeer, super sound, mooi dit!
 
Back
Top