Roonan - Be here now

Lekker ritme, lekker open mix, mooie geluidjes, inderdaad muzikaal gaat het nergens naar toe (maar dat moet ik hier op dit forum maar eens proberen uit mijn hoofd te zetten). Stem!
 
Lekker ritme, lekker open mix, mooie geluidjes, inderdaad muzikaal gaat het nergens naar toe (maar dat moet ik hier op dit forum maar eens proberen uit mijn hoofd te zetten). Stem!
Klopt. Je kan niet alles hebben. Heb meerdere keren geprobeerd echt een instrument te leren bespelen, maar al snel weer gestopt, omdat ik door tijdgebrek liever met sound design bezig wilde zijn dan met toonladders oefenen. Tja, keuzes….
 
Zo dan. Knappe mix!

Sowieso gave track. Heerlijke en spannende sfeer, met mooie geluiden, vettige lijnen en verrassende, passende, effecten.

Komt sexy uit de speakers..

Sensueel, maar gevaarlijk..

Een femme fatale, deze track.

Of een langzaam sluipende kat.

grommende tijger

zie! :D
 
Zo dan. Knappe mix!

Sowieso gave track. Heerlijke en spannende sfeer, met mooie geluiden, vettige lijnen en verrassende, passende, effecten.

Komt sexy uit de speakers..

Sensueel, maar gevaarlijk..

Een femme fatale, deze track.

Of een langzaam sluipende kat.



zie! :D
Wauw, wat een mooie beschrijving! Dank daarvoor. Het geeft enorm veel voldoening om terug te lezen dat je de nuances en emoties die ik in deze track heb gestopt weet te waarderen en dat het een beleving losmaakt. Daar doe ik het voor :okdan:
 
Ah, lekker weer even een Zen moment tussen al die andere tracks!!
 
Ik hoef geen aanbeveling voor je nummer te schrijven, dat doe je zelf al :D! Maar los daarvan vind ik het wel goed gemaakt, afwisselend en idd mooie sounds, iig mij bevallen ze wel. Het "indiase" komt denk ik door de getunede lage drums en de percussie, en natuurlijk door het rustige tempo.
 
Zo he dat intro is vet zeg! De baslijn daarna vind ik niet echt passen.
Ik begrijp wat je zegt, maar ik wilde juist bewust een contrast creëren. Ik begrijp echter heel goed dat met zo'n intro de bassline een beetje uit het niets komt voor sommigen en dat het niet te rijmen valt. Maar muziek maken is vooral een expressie van wat je zelf graag wilt horen en dan kan het voorkomen dat niet iedereen dat zo ziet. Dat is alleen maar goed vind ik, want dat zorgt ervoor dat er zoveel diversiteit is.
 
Back
Top