Zijn hier nog mensen met het visuele bezig?

Deze video heb ik 2 jaar geleden gemaakt voor een bedrijf, de kunst voor mij zat het er in om het beeld geheel synchroon met de muziek te laten lopen en met beeld en geluid de boodschap te versterken.
Het bedrijf bestaat overigens niet meer, maar dat lag niet aan de video.. :D

 
Zou dat ook wel interessant vinden.Recht tegenover mij het plein over is de kunst academie.Daar geven ze ook beeldende&audiovisuele kunsten.De opleiding duurt wel 10 jaar en met m'n 64 jaar binnenkort is dat eigenlijk wel wat te lang.:beard:
 
Bij alle tracks van mijn "Solar System" project (één song per planeet) heb ik bijhorende filmpjes gemaakt. Foto's tot een filmpje omvormen met panning en inzoomen. Het is de bedoeling dat deze ooit na de Covid situatie in het planetarium van volkssterrenwacht Urania tentoon worden gesteld (eventueel met een optreden daarbij).
Deze filmpjes (foto-overgangen) worden gesynchroniseerd op de beelden.

Ook heb ik voor een aantal eindwerken van kunststudenten de muziek mogen schrijven. Hierbij moest ik de tracks synchroon op de beelden componeren en opnemen. Dit was moeilijker omdat ik niet echt over de apparatuur beschik om dergelijke projecten te ondersteunen. Maar het resultaat was telkens de moeite waard en de opdrachtgevers waren meer dan tevreden :).


Wanneer ik aan een nieuw nummer begin, gebeurt het héél dikwijls dat ik van bepaalde beelden in m'n gedachten vertrek. Deze probeer ik dan muzikaal te beschrijven. Mijn droom is eigenlijk eens ooit echte filmmuziek (film, kortfilm of documentaire) te mogen maken maar dat zal waarschijnlijk wel een droom blijven.

Dit voor mijn 2cts.


:doei:

Danny
 
Het is de bedoeling dat deze ooit na de Covid situatie in het planetarium van volkssterrenwacht Urania tentoon worden gesteld (eventueel met een optreden daarbij).

:verkoght:Waar kan ik tickets kopen?

Al even geleden dat ik een editie van Cosmic Nights in het planetarium in Brussel heb bijgewoond.

Een optreden van Danny in een planetarium ... daar moet ik gewoon aanwezig zijn.
 
Back
Top