SB-SIX - The Rift

Ik was weer heel benieuwd naar je inzendig van dit jaar en je stelt me weer niet teleur, gave dingen maak je, kan ik wel een uurtje naar luisteren ;).
Top dankjewel, goed te horen!
Ik kan dit soort dub techno sounds altiijd erg goed waarderen en vind deze ook heel mooi!
Dankjewel!
Weer een echte SB-SIX productie. Dit soort tracks ligt jou erg goed. Well done matey!
Cheers mate!
Wat een mooie sfeer, prima geluiden. Al die ritmische accentjes, prachtig! (Wel bijzonder, kan er qua stemming niet op meespelen, zit tussen d en d#, nog niet eerder tegengekomen)
Dank! Ja dat kan kloppen, veel wordt op de modular gedaan hier, en de oscs hebben allen een vrije frequentie. Ik tune op gehoor en dat zal nooit exact op een C of een D oid uit komen
Erg knap gedaan, krijgt van mij zeker een stem. Lekker zwemmen in de reverb en delay.

Doet me denken aan dingen waar ik van hou: Movements (III) van Leon Vynehall, beetje Andy Stott, beetje Rod Modell...
Top dank je! Ik ga je suggesties eens beluisteren!
Onderwater zag ik sponge bob die uit ze dak ging in het tropisch regenwoud. Mooi!
Haha als die maar plezier heeft :)
Mooie geluiden en mix. Ik zie het wel passen bij een onderwater video. Ik zou het zelf niet snel opzetten.
Thanks!
Dat had ik ook. Heel dikke sounds en prachtige sfeer. De break zelf vind ik ook mooi, maar daarna begint het nummer opnieuw. Daar mag iets bij voor mijn gevoel, om het nog wat spannender en meer onderscheidend te maken. Maar heerlijke vibe en ik zie de beelden zo voor me 🐠🐠🐠
Grappig dat jullie dat zo ervaren. Na de break is de bassline anders, er zitten nieuwe percussie elementen in (soort hihats), er komt een nieuw geluidje bij... Het is allemaal subtiel maar daar draait het om in dit genre.
 
Mooie sounds en lekkere sfeer, maar na de break mag er inderdaad wel een elementje bij komen die dan de toon gaat zetten (soort mid baslijntje of zoiets)
 
geweldige sounds. bouwt zich mooi op, gelaagd op.

muziek; geluidsdruk dmv golven, lijkt je dan altijd te duwen, het is natuurlik veelvoudiger, dit knabbelt ook, aan mij, klinkt heel vreemd, het heeft iets 'dierliks' (en de mens is eveneens dier, dus, een ander dier...).
muziek kan sensaties oproepen, met meerder zintuigen (ik heb dan niet (per se) over synesthesie). niet vreemd, vanzelfsprekend, evident...

skin music......
 
Lekkere sfeer, lekkere sound, en lekkere sounds, transparante productie, je hoort alle ingredienten goed. Weinig muzikale ontwikkeling, maja, hoort er nou eenmaal bij. Denk wel dat ik voor deze ga stemmen.
 
Ik snap niet dat mensen een lounge of afterparty nodig hebben om dit te luisteren
Als je dit op zet verandert je kamer er vanzelf in, ook leuk in de keuken!
Vette shit dit
 
top top top man
Ik wil zo n LP, denk ik de eerste 2 minuten, erna verdwijnt ie in de achtergrond en ben ik in gedachten elders. Ik weet niet of dat een compliment is of net niet ;)
 
erg goed gedaan. je hebt je sound goed voor elkaar. het brengt mij terug naar Mekka een strand tent in Scheveningen waar we vroeger lekker childe en dit soort lounge uit de speakers knalde.
tof gedaan.
 
Lekkere ruimtelijke productie. Muzikaal gezien mag het van mij wel iets spannender.
 
Iedereen heeft zo z'n eigen associatie bij dit nummer. Ik zit in een grot, gelukkig net boven de waterspiegel, en ik zie allerlei mooi dingetjes voorbijkomen in het helder blauwe water! Goed gemaakt, zoals we van jou gewend zijn en ik hou hier wel van.
 
Inderdaad een zeer smaakvolle track dit. Heerlijk ontspannend en prachtige geluiden en dan ook nog goed gemixt. Ik heb meestal wat moeite met tracks die ‘nergens naartoe gaan’ (niet op te vatten als belediging), maar in dit geval was het nummer voorbij voordat ik er erg in had. Echt genoten!
 
Vette track! Mooie sfeer en goede geluiden. Onderwater vibe zit er goed in inderdaad. Maar komt misschien ook omdat ik het las voor ik het luisterde. Hoe dan ook goede vibe. Qua leuk houden na de break misschien een idee om na de break boven water te komen. Splash white noise van het spatten van het water en dan meer hoog er bij boven het water. :)
 
Back
Top