Bamknal - ???

Dnomyar

BAMKNAL
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
729
Locatie
Amsterdam Noord
In de aanloop van de contest ben ik natuurlijk hard aan het oefenen geblazen, dus hier klein voorproefje.
Dit gaat hem sowieso niet worden hoor maar ik dacht ik post gewoon een keer een soort van track.
Is nog lang niet af en het plan is om deze samen met een vriendin van me die zangeres is af te maken.

 
Mooi/vrolijk nummer hoor...:okdan:
Misschien af en toe wat galm op die clap
'n keer mét en 'n keer zonder reverb.
En de strings en pizzicato strings iets meer stereo spreiden.

100.png
 
dat is leuk wakker worden met jouw track, ben direct goedgezind.
 
Slick hoor :) goed gedaan! En een zangeres zou er zeker mooi bij passen.

Wat mij betreft mag er ook nog een baslijn in. Iets vettigs. 8)

Niet zeker, maar ik dénk dat je mix een stuk strakker wordt als je die pizzicato strings (die er vanaf 0'00" in zitten) een stuk droger maakt. En/of de staart van de reverb korter. Of misschien zelfs gewoon helemaal droog. Anyway, dan gaan ze meer stuwen. En dan kan de rest lekker nat blijven, daar is dan meer ruimte voor.
 
Dat heeft potentie. Ik sluit me aan bij bovenstaande commentaren v.w.b. de galm op de clap en de (grotendeels) ontbrekende baslijn. Ik zou zelf die shaker die nogal lomp op iedere tel mee staat te hakken iets zachter zetten of wat spaarzamer toepassen. Maar dat zijn details, met een zanglijn of andere melodie kan je hier een heel fijn deuntje van maken.
 
Ik maar wachten op een BAM of KNAL, maar die kwam niet ;-)
Nee, knap gedaan, mooi stukje muziek.
Niet mijn genre, dus kan niet veel raad geven, maar vondhet zo wel goed, zou niet weten waarom er een baslijn over moet....
 
Back
Top