• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Roerig

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Gelukkig Nieuwjaar!

Originele plaat. Niet eentje die ik twee keer zou luisteren, maar hij is wel vrij origineel.. Misschien war spelen met effecten op de vocals?

Good luck!

OpenHiHats

Stamgast
Ik 'snap' deze track niet op een heel goede manier. Ik bedoel: het klinkt fris. Het roept vraagtekens bij me op, maar ik mag het. Beetje zoals een nieuwe smaak je kan verrassen.

Schwarze Puppe

Ingeburgerd
Gelukkig Nieuwjaar!

Originele plaat. Niet eentje die ik twee keer zou luisteren, maar hij is wel vrij origineel.. Misschien war spelen met effecten op de vocals?

Good luck!
Dank je wel :)! Ik heb er net losse tracks van gemaakt en op mn MPX gezet, wordt een experimentje

Schwarze Puppe

Ingeburgerd
Ik 'snap' deze track niet op een heel goede manier. Ik bedoel: het klinkt fris. Het roept vraagtekens bij me op, maar ik mag het. Beetje zoals een nieuwe smaak je kan verrassen.
Hihi ja ik snap je feedback. Dat klopt hoor, ik ben zelf namelijk wel iemand die een beetje tegendraads is om de harmonie te behouden ^_^. Als je technische of creatieve feedback hebt, laat maar weten hoor. Misschien kan ik er wat van leren. Maar ik vind je bovenstaande feedback ook al heel leerzaam.

Schwarze Puppe

Ingeburgerd
Leuk, sfeer en jouw stem doet me ergens aan denken… HVOB? Nee, iets anders.. langer gelee en puntje van mijn tong. Anyway- ik heb ervan genoten!
Ha HVOB kende ik nog niet, zo kom ik tenminste nog eens uit mn gouwe ouwe bubble ^_^ altijd welkom! Thnx

OpenHiHats

Stamgast
Hihi ja ik snap je feedback. Dat klopt hoor, ik ben zelf namelijk wel iemand die een beetje tegendraads is om de harmonie te behouden ^_^. Als je technische of creatieve feedback hebt, laat maar weten hoor. Misschien kan ik er wat van leren. Maar ik vind je bovenstaande feedback ook al heel leerzaam.
Ik vind het echt heel vet, blijf vooral zo tegendraads! Heb geen feedback qua techniek of compositie, daar ben ik te leek voor. Misschien zit alles een beetje te veel in de reverb, maar ook dat heeft wel wat.

Schwarze Puppe

Ingeburgerd
Ik vind het echt heel vet, blijf vooral zo tegendraads! Heb geen feedback qua techniek of compositie, daar ben ik te leek voor. Misschien zit alles een beetje te veel in de reverb, maar ook dat heeft wel wat.
Dank je wel :-)!! Ik ben er nog een beetje mee aan het rommelen.