ProtoHuman - Moraine

Geweldig hoe je met (relatief) wenig verschillende geluiden, noten, melodietjes etc. zo iets moois en boeiends kunt neer zetten. Respect!
Ik ga hem nog een keer luisteren.
 
Bedankt allen voor het luisteren en de mooie reacties! Interessant is dat een aantal mensen de track nog wat langer zouden willen. Meestal probeer ik het rond de 5 minuten te houden, omdat ik het anders lastig vind de spanningsboog vast te houden. Maar misschien moet ik bij deze track eens proberen een lange versie te maken, om met een paar elementen een extra stuk toe te voegen.
 
Leuk, doet me wat aan Dieter Muh, Ars Moriendi, Exotoendo en consoorten denken. Maar dan de brave versie... en dat vind ik persoonlijk spijtig.
 
Hele mooie soundscape. Wind en bewegingen op een planeet ver hiervandaan.
Bijzonder hoe zo'n dystopisch geluid zo lang kan blijven boeien.
Toch mis ik nog wel iets. De basis is erg mooi, maar ik zit te wachten op een ander geluid dat nooit voorbij komt...
 
Een van de mooiste van de contest. Knap hoe je de tijd neemt om dit te laten ontstaan. Hele fijne en ook spannende luisterervaring. Dit had zo 10 minuten langer mogen duren. :-)
 
Zool wat een fijne reacties! En ook bedankt voor alle opbouwende kritiek! Dit zit me wel aan het denken om wat langere stukken te maken, met meerdere lagen.
 
Back
Top