ProtoHuman - Moraine

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.602
Locatie
Weesp
Mijn inzending van dit jaar is een vrij donkere ambient track. Het is voornamelijk sound design, door het stapelen van contrasterende geluiden probeer ik sfeer te creëren en te manipuleren. Belangrijkste tools hierbij zijn m'n eurorack, Pigments, Boomstar en soundtoys effect rack. Oh ja, de track begint nogal zacht, doe het rustig aan met het volume.

 
Mooie ambient trackmet mooi sounddesign.
 
Ik moet inderdaad even de gedachte laten varen dat ik naar muziek (harmonie, ritme, melodie) luister, maar de sounddesign vind ik zeker meer dan geslaagd. Persoonlijk zou ik dit gebruiken als onderdeel van iets groters wat dan wel weer "ergens naar toe gaat", maar niettemin: puike soundscape!
 
De volgende invasie 8D
Helemaal geweldig, onmiddelijk betoverd (of moet ik behekst zeggen)
Ik wil gelijk vragen wat voor gear maar ik zie het alweer ..... snoertjes :mexico:
 
Om echt in de "mood" te raken zou het nummer wel (veel) langer mogen duren, maar dat geeft natuurlijk ook de verplichting om nog wat meer (subtiele) veranderingen te introduceren, dus een boel werk. Maar ik vind de track nu ook al goed en zou (wat Mrdrbobo schrijft) beter nog een deel kunnen uitmaken van een groter geheel.
 
Goede sfeer creator!! Zitten een paar erg mooie geluiden.
 
Mooie soundscape en vooral tof hoe deze aanzwelt, intens om te luisteren. Gevoelsmatig aan de korte kant, maar erg gaaf gedaan.
 
Back
Top