ohtar - A new Dawn

Idd zombiemuziek, dus missie geslaagd! Ik krijg er helaas nare gevoelens bij, maar uiteraard ligt dan aan mij en mijn persoonlijke muzievoorkeuren en daar valt deze muziek niet onder. Maar ik denk wel dat dit nummer goed tot z'n recht komt als het wordt gebruikt in een zombiefilm.
 
Boel zombies dit jaar, totaal geen verstand van.
Boel gitaar, maar ook synths, en het klinkt wel als zo'n zombie film serie iets.
Ligt lekker in het gehoor aan mijn kant!
 
hehe dit is iets dat mijn broer ook zou kunnen zijn qua klank... Ik vind m prima
Gitaar = win
vul hier een plaat mee qua niveau en ik koop m

hehe en dan moest die "solo" nog komen, kijk eens aan, er kwam nog n eargasm
 
Bedankt Klinske! Ik hoop dat je geduld hebt! Kan nog wel even duren voordat ik een plaat gevuld hebt, hehe:)
 
Ja man heerlijk, mooie overgangen en een warme sound en toch wat freaky. Dope dope dope!!
 
Dank flyweight! Echt tof om te horen dat je het waardeert! En de beste wensen:)
 
Origineel en vette track, dit soort tracks hoor ik hier het liefst!:okdan: stem.
 
Lastig liedje voor mij maar zeker niet slecht gemaakt. Vanaf 3:00 vindt ik het wel lekker worden. Vocal heb ik beetje moeite mee. Op 1:08 en 1:12 zit soort bridge naar een chorus wat niet komt.
 
Dank Ytse! Het klopt dat het liedje niet echt een chorus heeft, dat juist een beetje de grap/idee van het liedje; dat je een beetje wacht op iets dat gaat komen, als metafoor. Ook een beetje om de standaardvorm te vermijden. Maar daarbij heb ik wel geprobeerd het interessant te houden.
 
Back
Top