ohtar - A new Dawn

ohtar

Ouwe rot
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
629
Ditmaal een liedje over zombies. Niet een typisch synthforummuziekje, maar ik hoop dat jullie het kunnen waarderen. Vocalen door vriend Marco.

 
Sfeervol trackje, loopt lekker door. Zang is ook precies goed voor de sfeer, complimenten aan vriend Marco. En het einde was helemaal fijn, nog even een beetje los gaan.
 
Ja, er wordt een goed sfeertje neergezet in deze track, wordt dreigender naar het einde toe, goed gedaan!
En de complimenten aan Marco voor z'n vocale bijdrage!
 
Is niet iets wat ik normaal zou luisteren maar vind het wel leuk! De zang gaat er af en toe wel een beetje naast voor m'n gevoel. maar op een of andere manier matcht dat ook wel weer met het zombie sfeertje :)
Dank voor het luisteren!
 
Nog meer wow-and-flutter lofi sounds, ik ben er zelf ook veel mee bezig laatste tijd, vind het zelf erg lekker klinken. Lekker originele track, vocals zijn over het algemeen goed gedaan, behalve die vibrato vind ik net wat whiney overkomen, dus gewoon wat minder lang aanhouden zou het al verberteren denk ik. Leuke track.
 
Op 1:33 hoor ik een geniale super eenvoudig synth die echt harder moet naar mijn idee. Op 3:07 gaat het nummer echt los en vind ik het spannend worden.
 
Op 1:33 hoor ik een geniale super eenvoudig synth die echt harder moet naar mijn idee. Op 3:07 gaat het nummer echt los en vind ik het spannend worden.
Dank je. Dat is de behringer K2 (ms20 clone). Heerlijke synth!:)
 
Voor de geïnteresseerden onder ons; Dit is de gebruikte gear:

HW synths: Behringer Model D (bass arp), Behringer K2, Streichfett,
SF synths: Synthmaster
Drums: XLN audio Addictive Drums 2 en wat loops en samples
Bas: Fender Squier door een Ampeg sim plugin
Gitaar: Yamaha Pacifica, Nembrini Audio Amp plugins.
 
Heerlijke track, fijn sfeertje, heb er van genoten:)
 
Back
Top