Lie

Klinkt goed, goed geproducet, goed nummer ook. Misschien is de zang hier en daar niet helemaal 100% toonvast? Niet veel hoor, en ook niet de hele tijd, enkele in sommige fragmenten.
 
Goed nummer! Ik doe het je niet na.

De mix kan denk ik iets strakker. Er zitten wat frequenties in de weg en jouw stem mag best wat meer "air" hebben. Ik gebruik daar vaak Fresh Air voor die ik dan op zowat elke mixbus zet ;-)
 
Deze keer een korte

Oeh... hoe lang duren je nummers normaal gesproken dan...? :)

Je sound leent zich er wel voor, mooie lange uitgesponnen "soundscape-pop" ofzo.. heel sferisch, goed gedaan!

Ik ben echt geen kenner, dus misschien vloek ik nu in iemands kerk.. maar my bloody valentine kwam in gedachten. Is dat ver gezocht..?

Wat mij betreft mag je slaggitaar (dus) wat meer delay/reverb-effecten hebben.. en/of de solo. Zoals die sustained notes / ebow? die op het einde mooi klinkt.. dat "ver wegge", zeg maar..

Rock on!
 
Potentie voor een mooi nummer, echter is de mix niet in orde, er mogen nog een hoop eq verbeteringen in, je zang kan ook wat pitch correction gebruiken en mag er wat meer bovenuit steken. je kan eventueel alles wat dezelfde frequenties heeft als je stem sidechainen op je stem. Ook lijkt het alsof je stem in de reverb verzuipt, je kan ook je reverb sidechainen op je stem, . Trackspacer is daar een mooie tool voor. Good luck!
 
Zeer mooi nummer, maar wat als je eens zou proberen een octaaf hoger te zingen? Heeft met lucht enzo te maken, dan heb je minder diepval in je stem. Maar je bent op de goede weg, al doende leert men. Succes!
 
Back
Top