Stephen - The Experience of a Blue Sky

Leuk gedaan maar het is nu vooral een kick en een beat met steeds een introductie van een nieuw geluidje. Het is niet slecht maar het mist een beetje een draad waar het aan zou moeten hangen. Ook is het veel te lang en klinkt de mix een beetje statisch, sommige elementen passen niet bij elkaar qua toonhoogte. Het heeft overigens wel degelijk potentie wat mij betreft als je het zou verkorten en een aantal elementjes overboord zou gooien.

Mee eens.

De kick is best lekker! En de Stabs & 303 sounds ook.

Als mede live-jammer snap ik heel goed dat tracks gemakkelijk 12 minuten kunnen duren. Maar soms moet je van jezelf ook erkennen dat niet alles even tof is en dat je zou moeten knippen, ook al doet het afbreuk aan je live recording. Zoals al eerder gezegd, deze elementen in een korter tijdspanne zou de track spannender kunnen maken. En je laatste LoFi-saw is cool! Gaat de richting op van "Who is Elvis", maar dan zonder laag.

En je hebt moeite met de comments die anderen geven. Doe dan niet mee aan een contest.
 
nee, ik doe wel mee, ik moet een track officieel posten, want ik geef al zoveel synth gear comments

Gewoon op m'n bek gaan, en ik moet die comments allemaal ni weten,

Die reinier zonnevelt was goed vandaag op stubru, Radioplus
maar die drag en dropt z'n balkjes 16 of 32 maten,,

tja, dat vind ik altijd pas geest vernietigend,
mss is't wel niet zijn eigen track, maar dat doe je niet, DAW repeat balkjes, tot je 4 of 5 minuten hebt

Da's dan het tegenovergestelde van live arrangement

alé, als ik laatste wordt, dan val ik op één na het meeste op,, da's ook weer ni de bedoeling,

'k heb 15 jaar geleden al genoeg aan track comments gedaan, en gegeven en promo, op XXL Dance industries,,
Toen heb ik een hele reeks goeie tracks gemaakt, achteraf bekeken,

en ja, op anderen hun kids geef je ook geen commentaar, en eigen tracks zijn eigen kids,

"OKey, Geniet ervan,,"
 
Laatst gewijzigd:
Viola, Nieuwen track,, 'Regenerate', mss sevens nog online

tja,
Da's gewoon rechter hersenhelft als dominant, Da's te stom, zoals iedereen links dominant denken.

De SF mods zullen wel zeggen dat ik ni meer mag mee doen, of niet op deze manier,
Maar da's hier anders psy groeps therapie à la, 1+1=2

"28.000 leden en nog geen 50 stemmen" ???
... Maar ik wil de SF mods geen zeer doen, in het ndl's synth gear brainstormen gaat vanzelf

Maar een 'contest' zoals zo velen denken dat het is, wat commentaar op tracks,,, ???
tja okey, maar da's geen sales, en 'alles is sales', maar 'vervoering' is beter,

Okey, wat is het volgende ?? ,, behalve tandpijn en uit huis zetting,,
 
Back
Top