Jason31 - Illusion

Lekkere track! Mooi subtiel sfeertje. Fijne sounds.
Van mij mocht het wat compacter qua opbouw, maar dat zeg ik nogal snel als het geen ambient achtige muziek is.
Over de mix is al het nodige gezegd. Sommige sounds springen er te hard en iets te droog uit.
Als je 'm nog gaat aanpassen ben ik benieuwd naar het resultaat.
 
Cool. Lekker soundjes. Er vliegen elke keer nieuwe soundjes en melodietjes voorbij waardoor je steeds "hongerig" blijft, zonder dat het random overkomt voor mijn gevoel. Knap gedaan. Misschien iets te lang voor mijn smaak.
 
Goed hoor, als je meer dan 7 min wilt blijven boeien in dit genre dan moet je creatief zijn terwijl de groove lekker doorgaat,
En dat is hier goed gelukt want het zijn niet alleen de sounds die je gebruikt maar ook hoe je die invult qua melodie, ritme, frasering en wanneer de sounds erin komen en dat gaat erg lekker.
Produktie kan wellicht nog iets beter maar de toffe panning maakt al veel goed, hele geslaagde track!
 
Track klink goed, alleen komen voor mij sommige "geluidjes" iets te hard door in m'n koptelefoon. Helaas niet mijn genre.
 
Ik vind dit chill luisteren. Maar inderdaad, sommige synth plucks zijn te heftig tov andere background sounds. De vibe & funk van de track kan ik waarderen! Dit is perfect als je klaar bent met feesten, je bent nog half waus en ligt op de bank te na te spacen.
 
Prima dit! Doet me heel sterk denken aan iets waar ik op dit moment natuurlijk niet op kan komen :). Niet direct heel vernieuwend, maar dat is in mijn optiek ook helemaal niet nodig. Ik hoor op de radio ook nauwelijks vernieuwende muziek. Nee, gewoon heel prettig dit :okdan:.
 
lekker plaat, helemaal in mijn straatje. veel afwisseling in synths en fx. Ik heb hier van genoten. Gaat zeker nog een tweede speelronde krijgen een dezer dagen. Eerst mijn lijst afwerken. Enige opmerking is in de herhaling van de vorige comments. Check je levels en je balans nog een keer zodat het wat meer een geheel wordt.
 
Sommige geluidjes misschien wat luid. Maar wel n trip!
 
De droge, gefilterde bas klinkt wel supercool. Stereo arp trekt alles mooi open. En dan kabbelt het lekker verder; hier en daar wat erbij, dan weer even terugvallen om opnieuw te hervatten. Ook effectje met de versnellende LFO is super (ben daar zelf ook zot van).

En dan zeggen dat het niet eens mijn genre is ;) .

:doei:
 
Nét niet te glad, af en toe een veegje, fijn. Mooi geduldig in de opbouw. En je hebt er interessante details in gestoken.

Zodra zo'n groove halverwege overgaat in een akkoord-progressie, haak ik meestal af, bij dit genre. Maar da's gewoon een smaak-ding. Voor mij heel veel anderen die hiervan smullen. Met deze kan je zeker ergens terecht.

Eens met de opmerkingen over de mix, maar die vielen me pas op nadat ik ze had gelezen. Voor mij was de mix al dik in orde.

Knap werk! We zien de release wel langskomen t.z.t. :okdan:
 
Yeah! Heerlijke track, geheel in mijn straatje!
Mooi stereo beeld met gave sound selectie :okdan:
Structuur van de track staat als een huis met fantastische effecten die de spanning in de track houden om geboeid te blijven luisteren.
Toppertje!
 
nice dark entries... lekkere sounds, zo'n vretend geluidje bij voorbeeld, inderdaad knalt het soms heel hard door de mix, sommige geluiden. ik mag dat wel. misschien iets aanpassen, maar peanuts, in vergelijking, hoe het nummer werkt, zijn werkzaamheid heeft.

nee, volgens mij vind ik de mix wel lekker, geeft juist meer eigenzinnigheid aan de eigenzinnigheid, waarom er gewoon niet iets er gewoon uit laten knallen...

mooi vondsten zitten erin.

zeker niet te lang, juist niet... geboeid... geboeid aan de geluiden....
 
Sferisch, productie is heel mooi, ik vind die contrasten wel gaaf, in your face sounds tussendoor. Twee werelden. Misschien niet stijl-conform maar dat hoeft van mij ook helemaal niet, beetje eigenwijs mag. :okdan:
 
Totaal niet mijn muziek, maar kan dit wel pruimen. Mooi gedaan met die brassy synth en die sidechained bass die af en toe ff voorbij komen.
Die hogere synth die er af en toe in springt is mij wat te hard. Oh en nu die andere ook. Wel jammer want dat zijn juist de sfeermakers, maar breken nu de magic een beetje.
Zit goed in elkaar :okdan:
 
Knappe track met veel mooie sounds. Kan die scherpe geluiden die hier en daar harder binnenkomen dan de rest wel waarderen, ze passen binnen het geheel en blijven de aandacht vast houden. Misschien klinkt het me qua emotie wat te serieus, ik heb er niet direct de juiste woorden voor, maar dat is het genre en ook smaak, denk ik.
 
Back
Top