So dan, mijn speakers zijn weer lekker losjes voor de komende week. Wat een bak geluid. Erg spannend en vet om naar te luisteren, voor mijn gevoel duurt hij wat lang, maar vind het wel echt vet om te horen.
 
Laat ik beginnen met een positief punt: na 2:25 was het gelukkig over. Heb hier niks mee. Berg herrie, meer niet. Misschien ben ik te oud...
 
Voor mij werkt deze echt inspirerend en dan vooral het gebruik van distortion!
 
Effe speakervolume naar beneden... Wat een boel laag! Dat komt iig wel de darkness ten goede. Helaas, komt bij mij over als een mislukte landing op een planeet. Dus da's nie best voor de inzittenden en ook niet voor mijn gehoor. Maar je bent er wel in geslaagd om datgene over te laten komen wat je wilde!
 
Sommige tracks luister ik meerdere keren. Dat moet je doen omdat het soms nodig is om wat beter 'inzicht' te krijgen in hetgeen zich afspeelt. Ook om het feit dat deze track intussen 720 views haalt. Laten we eerlijk zijn. Dit is een hoop distorted herrie. Punt andere lijn.
Gesteld dat de Nazis gewonnen hadden, dan was je intussen geïndigd in een vochtige kelder onder de noemer 'Entartete kunst'!

Maar de Nazis hebben helemaal niet gewonnen en anno 2021 is alles in (geluids) kunst toegelaten zolang het niet discriminerend is.
Ik heb wel wat experimentele muziek op CD en daar zitten echt een aantal wonderbaarlijke juweeltjes tussen. Omdat ze fijnzinnig zijn en echte earcandy. Van fijnzinnigheid is hier echter geen sprake. Dat behoeft weinig expertise. Je daagt de goegemeente uit, probeert te schokeren, schofferen en ongetwijfeld vinden sommige mensen dit zelfs blasfemie, gesteld dat ze een academische opleiding hebben gehad.

Maar kunst is net kunst omdat het emoties losweekt. Van welke aard dan ook. Is dit kunst? Ik ben geen expert en durf me dan ook niet uitspreken.
Feit is wel dat je track intussen 720 views krijgt. En dat betekent iets! Ik zou zeggen : succes met de einduitslag.
 
Met de koptelefoon op overal in de woning gekeken, maar mijn vrouw was toch niet aan het stofzuigen.
Raar, was er toch eigenlijk zeker van dat ik ze had gehoord:)
Wel vet dit!
 
Klinkt heel nice, lekker duister en het sleept je mee... Mooi om te draaien als intro in een set.

Dikke geluidskwaliteit, ik vind het altijd erg lastig om met dit soort sounds te werken. Wel nog een beetje mud in de lage frequenties voor mijn gevoel, vooral als het drukker wordt, maar heel knap gedaan!

Als ik de bevestiging nog niet had voor 1:50, dan deed die kick hem wel! Pff wat lekker hoe die er doorheen knalt, mijn stem heb je sowieso! Ik houd hier wel van!
 
ik ben na het luisteren direct naar buiten gelopen, konijnenhok geopend en ons konijn zijn strot afgebeten. K..beest! Dank, dit zetje in de rug had ik ff nodig.
 
ik ben na het luisteren direct naar buiten gelopen, konijnenhok geopend en ons konijn zijn strot afgebeten. K..beest! Dank, dit zetje in de rug had ik ff nodig.
:D:D Dat liet ik altijd over aan mijn Boa Constrictor.

Thanks voor alle luistertijd & reacties folks!
 
Lekkere herrie! Misschien net iets teveel een soundscape naar mijn zin, maar zeker lekkere herrie!
 
Vet man... heel dik! Dit wil ik wel op een grote mensen PA horen eigenlijk. Laat ik die nou net eentje hebben hangen in een popzaaltje.

Mijn stem heb je!
 
Back
Top