Knap hoe je een kneiterharde, aggressieve geluidsbarrage hebt gemaakt - zonder dat die pijn doet.

Hij is luid, uiteraard. Maar op een prettige manier. Super-goede mix. Petje af. En sowieso een dikke track an sich. Ik ben fan.
 
wow! me like! erg mooi gedaan, vol met tensie, grijpt me. ha! ook bizonder kwa produktie, die stoot energie, mooie movements.



(mijn luidsprekers kunnen het gemak aan, maar volgens mij is er wel een kleine aardschok geregistreerd, en vielen de glazen van de planken bij de buren. de geluidsdruk is heftig, werkt!)
 
Is dit een field recording van de laatste renovatiie bij je thuis of een eigen compositie? :D
Je doet in ieder geval je avatar met onderschrift Signal Overload alle eer aan, tsjonge.
Maar ff over je track; goede soundscapes in ieder geval toen ik het volume wat lager had gezet.
 
Knap hoe je een kneiterharde, aggressieve geluidsbarrage hebt gemaakt - zonder dat die pijn doet.

Hij is luid, uiteraard. Maar op een prettige manier. Super-goede mix. Petje af. En sowieso een dikke track an sich. Ik ben fan.T
Thanks! Ik word niet vaak beticht van een goede mix, dus \0/

wow! me like! erg mooi gedaan, vol met tensie, grijpt me. ha! ook bizonder kwa produktie, die stoot energie, mooie movements.

(mijn luidsprekers kunnen het gemak aan, maar volgens mij is er wel een kleine aardschok geregistreerd, en vielen de glazen van de planken bij de buren. de geluidsdruk is heftig, werkt!)
Dank je, blij dat het overkomt. En de groeten aan je buren!

Klinkt heel erg als de =XTRECIST=, leuk om weer eens wat van je te horen. Heeft wel wat weg van een hevige onweersbui :okdan:
Oude bekende die mijn stijl herkent in een non Hardcore track is een mooi compliment.

Is dit een field recording van de laatste renovatiie bij je thuis of een eigen compositie? :D
Je doet in ieder geval je avatar met onderschrift Signal Overload alle eer aan, tsjonge.
Maar ff over je track; goede soundscapes in ieder geval toen ik het volume wat lager had gezet.
Dit is idd een field recording van een apparaat dat over z'n nek gaat. ;-)
____________________________________________

Ik ben blij met alle comments. Ik voorzie de speakers graag voer tot nadenken.
 
Ik vind dit moeilijk te beoordelen zonder beeld. Ik keek laatst een slechte film, die dankzij dit soort soundscapes toch acceptabel werd. Bij het stuk op 1:55 zie ik een zoom-in voor me, van een van pijn vertrokken gezicht. En dan een mega-close up van de pupil op het moment van de kick. Dat zou wel werken, denk ik 👁‍🗨
 
Back
Top