FB2 lekker aan het werk gezet? ;)
Ik dig dit wel, lekker smerig en onheilspellend.
 
Laatst gewijzigd:
Mijn speakers vonden dit niet echt leuk, snel xachter gezet, en dan hou je inderdaad een leuke soundscape over.
 
Ik vind het heel erg tof. Nice!
Mijn buren en mijn monitoren vinden het wat minder :-)
Heb je dit met feedback / delays gemaakt?
 
FB2 lekker aan het werk gezet? ;)
Ik dig dit wel, lekker smerig en onheilspellend.
Neen, geen FB. De enige distortion is de summing op de mixer.
Mijn speakers vonden dit niet echt leuk, snel xachter gezet, en dan hou je inderdaad een leuke soundscape over.
Was het vanwege de bas? Dan heeft de track z'n naam eer gedaan! Wallpusher, murenverschuiver door de trilling.
Soundtrack voor de nieuwste Hellraiser movie ?
Mag ik u danken voor het compliment van het jaar?
Ik vind het heel erg tof. Nice!
Mijn buren en mijn monitoren vinden het wat minder :-)
Heb je dit met feedback / delays gemaakt?
Thanks! De bas/brom in het 1e gedeelte is idd feedback van een aux terug naar zichzelf. Het hoge ijle geluid is dat ie er nèt tegenaan zit.
En qua delay de Boss RE-20 die je op de achtergrond wat hoort.
Griezelig maar professional stukje :okdan:
Thanks. Wat maakt dit "professional"? :-)
 
Laatst gewijzigd:
Distortion knop gevonden? :) Laat ik het zo zeggen, ik zou hier even geen moment kunnen bedenken dat ik dit zou opzetten.
Waarschijnlijk wel knap gedaan met je hardware.
 
Mijn gegeven geuzennaam is Graaff Kraaeck en mijn domein is KraakPiep. Dus distortion is mij niet vreemd nee.
Alsnog bedankt voor het luisteren.
 
Ik dacht eerst dat de stekkers van mijn speakers er niet goed in zaten. :-)

Leuke poging. Maar niks voor mij.
 
Tsja... weet niet zo goed wat ik hier mee moet, klinkt op zich lekker donker/duister. Maar zal dit niet vaak opzetten om lekker naar te luisteren. de verwijzing naar hellraiser vind ik dan wel weer goed gevonden en zou id prima passen.
 
Vet gedaan, ik zit te wachten op een keiharde beukende hardcore kick, maar die komt een andere keer denk ik. :D
 
Dit is een beetje wat ik me voorstel bij een dozijn Eurorack modules van minstens 500 EUR elk (no offense BTW) :) ongetwijfeld erg knap, maar totaal niet mijn ding en ik kan er dan ook niets zinnigs over zeggen
 
Leuk, ik word nostalgisch naar het oude Staalplaat, toen nog aan de Staalkade in A'dam.
 
Back
Top