Evil303 - Motorcycle Narcotics

Dit is totaal niet mijn muziek, maar volgens mij moet dit soort muziek het hebben van goed doorstampen. Doordat het ritmisch allemaal wat spaak loopt werkt het daardoor voor mij in ieder geval niet.
 
Lekker veel variatie in de kickdrum, coole effecten en verrassende wendingen. Misschien een beetje teveel vocals, of je moest er effecten opzetten... leuke track, ik vind bijna alles mooi wat jij maakt. Trouwens, ik ga op iedereen stemmen, omdat iedereen het verdient. :)
 
leuk, maar heb al betere nummers van u gehoord. Deze klinkt minder oprecht, mss zelfs een beetje geremd, tov wat ik uw beter werk vind.
 
oldskool acid, lekker hard, maar mij te rommelig. Daar zou ik slecht van gaan op de dansvloer denk ik. De vocals doen me gelijk denken aan "I'll be your only friend" etc en da's dan weer een plus. Hm.
 
Brengt me terug naar de hoogtijdagen van Bunker, dus kan niet slecht zijn.
 
ik vind alle sounds hier tof, behalve de kick. Nou ja, die vind ik op zich ook lekker, maar een beetje stuurloos. Ik vind de vette overall sound heel fijn. Wat meer structuur, een opbouw met kop en staart mis ik een beetje.
 
Bedqnkt voor de vele reacties , ik weet hoe ik stampers moet maken (bijvoorbeeld deze) , nu met deze track wou ik het bewust anders doen (uit mijn comfort zone treden) en als niet getrainde muzikant (lees autodidact en verstaat geen bal van muziek theorie), kan ik me voorstellen dat het een rommelig boeltje is voor meeste mensen (en ik versta de kritiek wel , is 1 van mijn voornemens om in 2022 wat minder chaotisch muziek uit te brengen!).

Dus overall ben ik best wel tevreden over de reacties en ik hou rekening met wat er gezegd word, idd als ik alle nummers hoor dan spring ik er een beetje uit , en zoals eerder gezegd ik wou gewoon eens deelnemen :D , anyway voor iedereen een prettig muzikaal 2022 gewenst!
 
Doet me flink denken aan “where is your child”
Ik check je andere nummers wel n keer bij gelegenheid
 
Jaaa coole inzending hoor :okdan:. Dik en met een eigen identiteit. Tof experiment, als dit een uitstapje voor je was.

De mix is al benoemd. De drumsounds staan inderdaad hard, ook voor een track die moet knallen, imho. De rest valt daardoor een beetje buiten de boot. Zou kunnen schelen in de spanningsboog.

Die stem is vet, verstaanbaarheid maakt me niet uit, hou wel van 't mysterie (en je verstaat het enigszins tijdens de break).

Tegen het einde lijkt de track gevonden te hebben waar het naar zocht, wanneer die "akkoord-progressie" erin komt. Geeft houvast. En is een vet stuk!
 
Lekker nummer.:okdan:
Dit is het beterde schuif/draai en druk/klik werk. (Roland en Korg).
en een Daw.
Stevige gabber bass.:okdan:
 
Lekker rauw. Deed me een beetje denken aan de Hellraiser cd’s van vroeger. Daar kwamen ook veel 303s in voor, alleen hadden die tracks iets meer bpm’s.
 
Back
Top