Evil303 - Motorcycle Narcotics

Ik heb geen idee waar de stem het over heeft, haha.. hoort dat? Tegen het einde komt het nummer wel lekker op gang, voor die tijd is een beetje stuurloos voor mij.
 
Ik heb geen idee waar de stem het over heeft, haha.. hoort dat? Tegen het einde komt het nummer wel lekker op gang, voor die tijd is een beetje stuurloos voor mij.
Hahah ik kan het natuurlijk vertellen maar euhm als ik het maar begrijp is alles goed! Toch bedankt om te luisteren… ik denk dat deze een van mijn meer toegankelijke nummers is!
 
Oei, lastig. Kan hier niet echt ontspannen naar luisteren, maar wat je zegt, deelnemen is belangrijker dan winnen :halleluja
 
Dit is muziek waarmee ik altijd last met de buren krijg. Op mijn speakers knallen de lage geluiden en dan met name de bassdrum er knoeperhard uit. Ik vind trouwens dat je de stem wel verstaanbaarder had moeten maken, omdat die praktisch het hele nummer aanwezig is! Niet mijn muziek, maar vast en zeker in zijn soort goed gemaakt!
 
Wat mij op valt is dat de kick steeds stopt of soms niet in de beat zit, dit is dan wel bewust gedaan maar dat zou op de dansvloer veel stampertjes uit hun energy drive halen denk ik. Die stem samples zijn wel gaaf en ik vind vooral de 303 sounds hierin lekker.
 
Met het beluisteren van de intro ging ik me afvragen waar de track naartoe zou gaan. Spannend.

Vanaf het moment dat de beat erin komt, ben je me echter kwijt. En tegen het eind kan ik er geen touw meer aan vastknopen :D. Naar mijn smaak iets te eclectisch :).

ik denk dat deze een van mijn meer toegankelijke nummers is!

Damn dude :D
 
Ik hou op zich wel van Acid, maar raak hier toch de weg kwijt. Mis enige structuur, maar blijkbaar is dit al toegankelijk. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je 'normaal' maakt.
Maar geluid technisch lijkt alles wel te kloppen dus , knap gedaan heeft me toch tot het einde vast gehouden.
 
Met het beluisteren van de intro ging ik me afvragen waar de track naartoe zou gaan. Spannend.

Vanaf het moment dat de beat erin komt, ben je me echter kwijt. En tegen het eind kan ik er geen touw meer aan vastknopen :D. Naar mijn smaak iets te eclectisch :).



Damn dude :D
:D , toch bedankt om te luisteren en een comment te laten!
 
Oeh dit is toch wel fijn hoor! Ik was weer even helemaal terug in Club Trouw of de Mazzo :okdan: Had van mij nog nét iets langer gemogen zelfs, zit lekker in elkaar!
 
Lekker sfeertje zet je neer aan het begin. Vind het verloop van de rest van de track wel wat rommelig, kan harde(re) shit best pruimen, maar het moet wel blijven flow-en, mis ik toch hier en daar.
 
303 & 909 zijn altijd goed. Ik ben met bovenstaanden wel eens dat "de groove" te vaak opbreekt / onnavolgbaar wordt / percussie scheef staat.
De FX & en bleeps zijn cool. Maar ook vaak uit sync. Het laatste stukje ruis is mooi.
 
Wow dit heb ik lang niet gehoord,
was bijna vergeten dat ooit mijn eerste muziekliefde zo klonk
Dit moet ik even verwerken...
 
Back
Top