• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Evil303 - Motorcycle Narcotics

payt

Enorm Lid
Ik heb geen idee waar de stem het over heeft, haha.. hoort dat? Tegen het einde komt het nummer wel lekker op gang, voor die tijd is een beetje stuurloos voor mij.

EviL303

Ouwe rot
Ik heb geen idee waar de stem het over heeft, haha.. hoort dat? Tegen het einde komt het nummer wel lekker op gang, voor die tijd is een beetje stuurloos voor mij.
Hahah ik kan het natuurlijk vertellen maar euhm als ik het maar begrijp is alles goed! Toch bedankt om te luisteren… ik denk dat deze een van mijn meer toegankelijke nummers is!

seyor

Jeroen van Dijk
Oei, lastig. Kan hier niet echt ontspannen naar luisteren, maar wat je zegt, deelnemen is belangrijker dan winnen :halleluja

bijlevel

SWB
Dit is muziek waarmee ik altijd last met de buren krijg. Op mijn speakers knallen de lage geluiden en dan met name de bassdrum er knoeperhard uit. Ik vind trouwens dat je de stem wel verstaanbaarder had moeten maken, omdat die praktisch het hele nummer aanwezig is! Niet mijn muziek, maar vast en zeker in zijn soort goed gemaakt!

Jason31

Madman J
Wat mij op valt is dat de kick steeds stopt of soms niet in de beat zit, dit is dan wel bewust gedaan maar dat zou op de dansvloer veel stampertjes uit hun energy drive halen denk ik. Die stem samples zijn wel gaaf en ik vind vooral de 303 sounds hierin lekker.

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Met het beluisteren van de intro ging ik me afvragen waar de track naartoe zou gaan. Spannend.

Vanaf het moment dat de beat erin komt, ben je me echter kwijt. En tegen het eind kan ik er geen touw meer aan vastknopen :D. Naar mijn smaak iets te eclectisch :).

ik denk dat deze een van mijn meer toegankelijke nummers is!

Damn dude :D

KaeD

Ingeburgerd
Ik hou op zich wel van Acid, maar raak hier toch de weg kwijt. Mis enige structuur, maar blijkbaar is dit al toegankelijk. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je 'normaal' maakt.
Maar geluid technisch lijkt alles wel te kloppen dus , knap gedaan heeft me toch tot het einde vast gehouden.

thumper

Korg groupie
Oeh dit is toch wel fijn hoor! Ik was weer even helemaal terug in Club Trouw of de Mazzo :okdan: Had van mij nog nét iets langer gemogen zelfs, zit lekker in elkaar!

=XTRECIST=

Signal Overload
303 & 909 zijn altijd goed. Ik ben met bovenstaanden wel eens dat "de groove" te vaak opbreekt / onnavolgbaar wordt / percussie scheef staat.
De FX & en bleeps zijn cool. Maar ook vaak uit sync. Het laatste stukje ruis is mooi.

tragmadat

vioo eh 'l
Wow dit heb ik lang niet gehoord,
was bijna vergeten dat ooit mijn eerste muziekliefde zo klonk
Dit moet ik even verwerken...