Robi - Broken Views

Hey Robi, weer een heerlijke track neergezet. Fantastische vocal gebruikt. Misschien nog wat tweaks en update op je mix en dan wordt het helemaal n topper.
 
Ik vind het moeilijk, want je sounds zijn origineel en je mix is zeker goed! De vocal is lekker duidelijk, maar er mist een bepaalde samenhang en kop/staart idee, waardoor ik je track minder leuk vind dan ik zou willen. Wat het steekt er wel boven uit!
 
Je weet inderdaad wel een sfeer neer te zetten. Het is alleen niet mijn sfeer. Ben niet zo'n fan van de geluiden of het arrangement. Sommige tracks vallen als een warme deken over me heen. Hier voelt het een beetje als ik in een bak teer wordt ondergedompeld. Gewoon niet zo mijn smaak.
 
Mooie sounds en drums. Had wellicht wat meer spanning of verrassende elementen in de progressie gemogen, het is vrij recht toe recht aan op de maat. Vocals doen me denken aan iets wat je hoorde in uk bass music of iets in die richting als ik het goed heb. Wellicht wat teveel van de vocals. Goede track overall.
 
Mooi sound waar het mee begint, oe die bass ook
Ff schrikken van de stem :D staat best hard / hoog tov de rest. Idee met die dub vocals wel tof!
De stem is ook wat hakkelig, omdat ie zo kort geknipt is en telkens na flinke tussenpose er op vol volume in komt.
Dat loopt niet helemaal lekker ritmisch, wat erg jammer is, dat zou het een stuk beter maken, de rest is lekker sfeervol.
 
Back
Top